שיווק ומיתוג עסקים

שיווק ומיתוג עסקים

עולם העסקים הדינמי וסביבת התחרות בה פועל כל בית עסק בכל תחום עסקי, מחייבים את אנשי האנשים והיזמים העסקיים שביניכם, להקדיש מחשבה יתרה לנושא השיווק והמיתוג של בית העסק או המיזם העסקי שבבעלותכם.

מהו מיתוג לעסקים?

מיתוג עסקים היא פעולה מקצועית במסגרתה מושם דגש על היתרונות היחסיים של בית העסק ועל המאפיינים הייחודים שלו, כאשר מכלול היתרונות והמאפיינים הייחודים באים לידי ביטוי גם בשפה הפרסומית – שיווקית של בית העסק וגם באמצעים הוויזואליים בהם בית העסק עושה שימוש, החל מלוגו בית העסק, דרך מוצרי הניירת המשרדית של בית העסק ועד לכל אמצעי פרסום ושיווק בו העסק עושה שימוש, הן ברמה הדיגיטלית (אתר אינטרנט, באנרים פרסומיים וכדומה) והן בעולמות הפרינט (כלל מוצרי ההדפסה).

מיתוג עסקי – מהיכן מתחילים?

שירותי מיתוג לעסקים מוצעים לכם כיום על ידי יועצי שיווק ואסטרטגיה מובילים בתחומם, כאשר כל מסגרת של ייעוץ שיווקי כוללת בתוכה התייחסות נקודתית לתהליכי מיתוג עסקי בהתאם למאפייני בית העסק וסביבת התחרות עמה הוא מתמודד. במסגרת התהליך, נהוג להתוות אסטרטגיה שיווקית – מיתוגית אשר תאפיין את פעילות בית העסק באפיקי המדיה השונים, כאשר גם בחירת אפיקי המדיה מהווים חלק מרכזי במסגרת שירותי ייעוץ שיווקי לעסקים.

לאחר גיבוש האסטרטגיה השיווקית – מיתוגית, ניתן להתקדם לשלב הבא בתהליך שהוא למעשה מיתוג גרפי לעסקים.

מהו מיתוג גרפי?

מיתוג גרפי לעסקים הוא למעשה תהליך בו ההגדרות הטקסטואליות של עיקרי האסטרטגיה השיווקית – מיתוגית, באות לידי ביטוי במוצרי ההדפסה השונים הנחוצים לפעילותו השוטפת של בית העסק. תהליך זה מיושם באמצעות סטודיו לעיצוב גרפי העוסק ומתמחה בתהליכי מיתוג ועיצוב גרפי ופתרונות הפקה והדפסה של מוצרי פרסום ושיווק שונים, החל מכרטיסי ביקור ממותגים, דרך פולדרים ממותגים ועד להתאמות גרפיות לכל אפיק מדיה באמצעותו בית העסק מפרסם ומשווק את עצמו. מכאן ואילך, כל תוצרי העיצוב יכולים לשמש את בית העסק לכל מהלך שיווקי.

אפיקי שיווק לעסקים

כפי שציינו לעיל, בחירת אפיקי הפרסום והשיווק מהווים חלק מרכזי בתהליך ייעוץ שיווקי הניתן לבתי עסק שונים במסגרת תהליכי מיתוג עסקי. כיום, עומדים לרשותכם מגוון רחב של ערוצי פרסום ושיווק בהם תוכלו לעשות שימוש, כאשר הבחירה בערוצים כאלו ואחרים חשוב שתעשה בהתאם לקהל המטרה הרלוונטי לגביכם ובהתאם לסביבת התחרות עמה אתם מתמודדים.

אפיקי השיווק לעסקים בעידן המודרני כוללים בתוכם את כל הפלטפורמות השיווקית ברשת האינטרנט, החל מאתר אינטרנט בבעלות בית העסק, דרך תהליכי קידום אתרים ודפי נחיתה במנועי החיפוש ועד לשיווק באמצעות הרשתות החברתיות. מעבר לכך, ניתן לעשות שימוש בערוצי שיווק דיגיטליים כגון מערכות דוא"ל ופרסום תוכן שיווקי בפורטלים, בלוגים ואתרי נישה הרלוונטיים לבית העסק.

למידע נוסף על תהליכי שיווק ומיתוג לעסקים בעידן המודרני לחצו כאן ותאמו לעצמכם פגישת ייעוץ עם צוות המומחים של חברת סורוצקי – שיווק, מיתוג ודיגיטל לעסקים.

תגיות: , , ,

מאמרים נוספים בנושא

6 שלבי המכירה
6 שלבי המכירה

ראה עוד
איך כותבים תוכן שיווקי? (בענף העיצוב, האדריכלות והבנייה)
איך כותבים תוכן שיווקי? (בענף העיצוב, האדריכלות והבנייה)

ראה עוד
גדלים לפייסבוק ולאינסטגרם
גדלים לפייסבוק ולאינסטגרם

ראה עוד
WhatsApp
היי זאת נטע :-)
אפשר לתת לך הצעה טובה לשיווק העסק שלך?