אתגרים והזדמנויות לעסקים קטנים

אתגרים והזדמנויות לעסקים קטנים

הזדמנויות עסקיות נקרות בדרכנו לא פעם, השאלה היא האם אנו מנצלים אותן. לעתים התשובה היא לא – כי אין לנו מספק אומץ או שאיננו בטוחים שההזדמנות הספציפית אכן טובה. לעתים אנו דווקא מבינים שזו הזדמנות נהדרת אך לא יודעים כיצד להתחיל. אז הרי לכם כמה טיפים.

הזדמנויות עסקיות מצריכות תעוזה

הדבר הראשון שהזדמנויות עסקיות מחייבות הוא תעוזה, נחישות, אומץ. אתם חייבים שיהיה לכם את הפרמטר הזה ובאיזון הנכון. מצד אחד עודף ביטחון לא יהיה טוב בעולם העסקים, ומצד שני חוסר ביטחון יפגע בכם עוד יותר. בין אם תקבלו ייעוץ פיננסי או ייעוץ שיווקי מהחברות הכי טובות שיש ובין אם לא, ללא ביטחון עצמי ונחישות יהיה לכם קשה מאוד להיכנס לנעליים של בעל עסק, ובוודאי אם זה עתה התחלתם את דרככם כעצמאיים.

על אלו מכשולים העסק צריך להתגבר?

  • מכשול בירוקרטי: המכשול הבירוקרטי הוא אחד המסובכים ביותר שיש. אמנם אפשר להתגבר עליו די בקלות אחרי אימון עסקי, שיסביר לכם את כל המונחים החשובים, וכן לאחר היכרות עם כל הרשויות הרלוונטיות, אך בכל זאת תמיד יש מקום לבלבול.
  •  מכשול מנטלי: גם מכשול זה יכול להיות מאחוריכם אחרי אימון עסקי מתאים. כמו שציינו, ללא תעוזה ונחישות יהיה קשה לכם להתקדם כי לא תהיו בטוחים באף פעולה עסקית שאתם עושים, וחוסר הביטחון הזה יקרין גם לאנשים עימם תיפגשו. הפן המנטלי ישתפר במידה ניכרת אחרי ביצוע מחקרי שוק או תכנון אסטרטגיה שיווקית מדויקת, כי המידע הזה הוא ידע נוסף וידע הוא כידוע כוח.

לא נשכח את המכשול הפיננסי

קשה מאוד להיות בעל עסק קטן בישראל ואם אתם רוצים לנצל את ההזדמנות העסקית שנקרית בדרככם, אתם חייבים להיות מחושבים היטב עם התקציב שלכם. הקמת עסק או רכישת עסק אלו צעדים שלפני שעושים אותם יש להבין מה המימון הנדרש להם או מה הסיכון שמונח על הכף. לכן יש לקבל ייעוץ פיננסי מחברות מנוסות, שיסבירו לכם מהי המחרה, כיצד לגייס את האשראי המתאים, כיצד לבנות תכנית עסקית ועוד פרטים חשובים שבעזרתם תוכלו להפוך הזדמנות להצלחה ממשית.

ראו גם: כיצד ניתן להגדיל את המחזור העסקי

תגיות: , , , , , ,

מאמרים נוספים בנושא

6 שלבי המכירה
6 שלבי המכירה

ראה עוד
איך כותבים תוכן שיווקי? (בענף העיצוב, האדריכלות והבנייה)
איך כותבים תוכן שיווקי? (בענף העיצוב, האדריכלות והבנייה)

ראה עוד
גדלים לפייסבוק ולאינסטגרם
גדלים לפייסבוק ולאינסטגרם

ראה עוד
WhatsApp
היי זאת נטע :-)
אפשר לתת לך הצעה טובה לשיווק העסק שלך?