שיתוף פעולה עסקי – יתרונות וחסרונות

שיתוף פעולה עסקי – יתרונות וחסרונות

אם עסק יכול לחלק את עצמו לעמה חלקים זה יכול להיות נהדר עבורו.

שיתופי פעולה יכולים להיות מוצלחים מאוד.

שיתוף פעולה משמעו ששני העסקים דואגים להביא עבודה אחד לשני.

נהוג אצלנו בארץ לומר 'אני רוצה לשתף פעולה איתך בזמן שרק זה שמבקש מעוניין שיזרימו אליו עבודות, זה אינו שיתוף פעולה.

שיתוף פעולה טוב יהיה ששני הגורמים דואגים לחליפין הוגן בין הצדדים ומביאים עבודה אחד לשני.

דוגמאות:

  • גנן משתף פעולה עם איש דקים ופרגולות.
  • יועץ עסקי משתף פעולה עם חברת קידום אתרים- שניהם עובדים עם עסקים ויכולים להפנות אחד לשני.
  • יועץ פיננסי משתף פעולה עם יועץ שיווקי – הם אינם נותנים את אותו השירות.

ככל שתיצור יותר שיתופי פעולה כך יגדל הסיכוי שיגיעו עבודות ממקומות חדשים ושונים מהקווי שיווק הרגילים שלך.

כדי לא לבזבז פניות, עדיף לתת לספקים מתחרים פניות שאנו בוחרים שלא לטפל בהם. לדוגמה: חברתנו אינה מספקת שירותים לעסקים זעירים או לפתיחת עסק.

כשמגיעה פנייה מסוג זה אני אפנה את הפונים ליועץ עסקי טוב שעובד עם עסקים זעירים. הוא ישלם לי על כך ואני הרווחתי כפליים:-)

תגיות: , , , , , ,

מאמרים נוספים בנושא

6 שלבי המכירה
6 שלבי המכירה

ראה עוד
איך כותבים תוכן שיווקי? (בענף העיצוב, האדריכלות והבנייה)
איך כותבים תוכן שיווקי? (בענף העיצוב, האדריכלות והבנייה)

ראה עוד
גדלים לפייסבוק ולאינסטגרם
גדלים לפייסבוק ולאינסטגרם

ראה עוד
WhatsApp
היי זאת נטע :-)
אפשר לתת לך הצעה טובה לשיווק העסק שלך?