ניהול טוב וניהול גרוע- מה עושה את ההבדל?

מהו ניהול טוב?

  • ניהול טוב הוא אכפתיות לגבי מה שקורה. מה שקורה לעובדים ומה שקורה לחברה.
  • ניהול טוב תהייה אהדה גבוהה לקהל הלקוחות ולעובדים.
  • ניהול טוב יהיה לזהות את העובדים או המנהלים שפועלים נגד המטרות של החברה ולהוציאם מהר ככל האפשר החוצה.
  • ניהול טוב יהיה לתגמל עובד שהסטטיסטיקות שלו בעלייה.
  • ניהול טוב זה להסתכל על סטטיסטיקה ורק אחר כך להקשיב לאותו עובד.
  • ניהול טוב זה להסתכל מנקודת מבט של גורם ולא של תוצאה.
  • ניהול טוב יהיה זה שיעקוף עובד בעבודתו רק במידה וישנה סיטואציה מסוכנת.
  • ניהול טוב יהיה זה שיקבע מדיניות שתתישם מעתה ואילך לאחר כל סיטואציה מסוכנת של כיבוי שריפה.
  • ניהול טוב זה להרוויח כסף ולא להלוות כסף.
  • ניהל טוב זה לשים כסף בצד אחרת יתבזבז על דברים אחרים.
  • ניהול טוב יהיה לשמש דוגמא לעובדים שלך.
  • ניהול טוב הוא זה שדואג לספק את מה שהבטיח.

מהו ניהול גרוע?

  • ניהול גרוע זה לחפש אשמים במקום להראות את האחריות ולקחת אחריות
  • ניהול גרוע יהיה לשלם לעובד שכר קבוע על עבודתו ללא תגמול על עבודה טובה ותפוקה גבוהה וללא עונשים על אי תפוקה.
  • ניהול גרוע יהיה לתגמל עובד שהסטטיסטיקות שלו בירידה.
  • ניהול גרוע יהיה זה שימצא תמיד פתרונות לעובדיו.
  • ניהול גרוע יהיה זה המבצע את עבודתם של אחרים.
  • ניהול גרוע יהיה לשתוק לעובד שהמשמעת שלו חורגת.
  • ניהול גרוע זה לא לתקן את העובדים על נזקים שעשו.
  • ניהול גרוע יהיה לא להכיר את עובדי החברה.

 

רוצים לקרוא על פיתוח והעשרת מנהלים?לחצו כאן

מעוניינים לשמוע עוד? חייגו עכשיו 08-6551556 או מלאו את פרטיכם בטופס צור הקשר בתחתית העמוד ונשמח לעמוד לשרותכם.

 

נשמח לעמוד לשרותך.

סורוצקי- ייעוץ עסקי

מאמרים נוספים בנושא

הגדלת מחזור מכירות ע"י שיווק נכון

ראה עוד
תכנית אסטרטגית

ראה עוד
מהי מנהיגות

ראה עוד