ליווי עסקי לעסק קיים

ליווי עסקי לעסק קיים

ליווי עסקי לעסקים קיימים הוא שירות מקצועי המיועד לכל סוגי העסקים בכל גודל, לרבות, ליווי עסקי לעסק קטן או בינוני ומנגנון ליווי עסקי לחבורת וארגונים. שירות זה זהה באופיו לשירותי הייעוץ העסקי, ובשני המקרים מדובר בשירותי ייעוץ שנועדו למטרות התווית אסטרטגיה עסקית נכונה וקביעת דרכי פעולה להשגת מטרות ויעדים עסקיים כאלו ואחרים.

אם כך, מה ההבדל בין ליווי עסקי לשירותי ייעוץ עסקי?

ההבדל המרכזי בין תהליכי ליווי עסקי לעסקים קיימים לבין שירותי ייעוץ עסקי לעסקים קטנים כגדולים, נובע מהמסגרת בה מוענק השירות, כאשר שירותי ייעוץ עסקי הם ברוב המקרים שירותי ייעוץ לטווח הקצר או הבינוני במהלכם היועץ העסקי בוחן את צרכי הייעוץ ומטרותיו ולאחר מכן בונה תכנית פעולה עסקית לצורך השגת המטרות העסקיות הנקבעות מראש. מנגד, תהליכי ליווי לעסק קיים הוא שירות ייעוץ מתמשך המשלב בתוכו גם את הפעולות המיושמות במסגרת שירותי ייעוץ עסקי, ובנוסף, מתמקד בהליכי ליווי התכנית העסקית ודרכי הפעולה הנחוצות לצורך השגת המטרות והיעדים העסקיים. כפועל יוצא מכך, יועץ עסקי לעסקים קיימים המתמחה בתהליכי ליווי עסקי, מלווה את בעלי העסק לאורך תקופת זמן מתמשכת במהלכה ניתן לפעול גם לשינוי התכנית ו/או התאמתה לתנאי השוק המשתנים והדינמיים או לתרחישים לא צפויים.

ליווי עסקי לעסק – מתי מומלץ?

תהליכי ליווי עסקי, מיועדים לכל סוגי העסקים הקיימים המעוניינים לפעול בהתאם לתכניות עבודה סדורות לצורך השגת מטרות ויעדים עסקיים לאורך זמן. תהליכי הליווי מומלצים בכל אחד מהמקרים הבאים:

  • בכל אותם מקרים בהם אתם מעוניינים לקדם את פעילות העסק במסגרת תכנית אסטרטגית לפיתוח עסקי, כאשר תהליכי הליווי נועדו גם לצרכי התווית האסטרטגיה נכונה וגם לצרכי יישום דרכי הפעולה בזמן אמת.
  • בכל אותם מקרים בהם אתם מתמודדים עם סביבת תחרות תובענית ומעוניינים לבסס את מעמדכם המקצועי – עסקי כמובילי תחום או קטגוריה.
  • בכל אותם מקרים בהם בית העסק מצוי בקשיים כלכליים ו/או סובל מבעיות תדמית כאלו ואחרות ואתם מעוניינים "לפעול לפי הספר" על מנת להיחלץ מהקושי או הבעיה.
  • בכל אותם מקרים אתם מעוניינים לבחון דרכי פעולה שונות לצורך קידום בית העסק ו/או לצרכי ארגון מחדש של התכנית העסקית הקיימת.

ובמקרים נוספים בהם אתם נדרשים לשירותיו של יועץ עסקי המלווה אתכם לתקופת זמן כזו או אחרת.

ליווי עסקי – כיצד הוא מיושם בפועל?

תהליכי ליווי עסקי לעסקים קיימים, מיושמים בהתאם להגדרה מקדימה וממוקדת של מטרות הליווי העסקי וזאת תוך בחינת תנאי השוק ומצבו העסקי של בית העסק. עם סיום השלב המקדים של תהליך הליווי המיועד לצורך הגדרת המטרות המרכזיות שלשמן מתקיים תהליך הליווי, נקבעות דרכי פעולה שונות באמצעותן ניתן להשיג את המטרות והיעדים בפועל, וכל זאת תוך קביעת מסגרת זמן.

תגיות: , ,

מאמרים נוספים בנושא

6 שלבי המכירה
6 שלבי המכירה

ראה עוד
איך כותבים תוכן שיווקי? (בענף העיצוב, האדריכלות והבנייה)
איך כותבים תוכן שיווקי? (בענף העיצוב, האדריכלות והבנייה)

ראה עוד
גדלים לפייסבוק ולאינסטגרם
גדלים לפייסבוק ולאינסטגרם

ראה עוד
WhatsApp
היי זאת נטע :-)
אפשר לתת לך הצעה טובה לשיווק העסק שלך?