ניקיון & ריווחיות, מה הקשר?

ניקיון & ריווחיות, מה הקשר?

שמור על סדר וניקיון בסביבתך זה מגדיל את ההכנסה!

סדר וניקיון בעסק זה דבר חשוב במיוחד כשאתה מזמין אליך לקוחות לעסק,

זה משדר מקצוענות, אמינות והכנסה.

שיפור מראה העסק ומראה כללי הולם של העובדים יוצרת תדמית חיובית ומקצועית בעיני הלקוחות.

המצחיק והלא יאומן הוא שזה גם מעלה הכנסה. שווה לנסות ולבדוק את העניין.

יש כמה עקרונות שכדי לשמור עליהם:

  1. מקום מסודר, קירות נקיים, ריהוט משרדי במצב טוב וצמחים משרים אוירה טובה על הלקוחות.
  2. מקום מלוכלך, מאובק ומבולגן מעורר תחושת דחייה גם אצלינו וגם אצל הלקוחות.
  3. עשה מקום נקי – תשומת הלב של הלקוח היא על המוצר או השירות ולא על על חוסר הסדר.
  4. צוות נקי ומסודר משדר מקצוענות ורצינות. עם אנשים כאלה כיף לקבל שירות.
  5. שולחן המנהל – כמו שולחן העובדים, צריכים להיות מסודרים וכל ניירת מיותרת אמורה להיות מתוייקת.
  6. חנות אמורה להיות מרווחת ונעימה, שימו לב שהמקום לא צפוף מידי ומלא בפרטים.

בהצלחה עם זה.

זה מאוד חשוב אחרת לא הייתי כותב את זה מלחתחילה.

לפעמים כשמתחילים ייעוץ עסקי זה הדבר הראשון שאנו מבקשים מהלקוח לעשות.

זה כמו הכנת הקרקע.

זה באמת מעלה הכנסה. כחברה לייעוץ עסקי יש לנו נסיון של עשרות רבות של מיקרים כאלו

שרק מלסדר עלה המחזור. מצחיק אבל נכון.

בהצלחה!

תגיות: , ,

מאמרים נוספים בנושא

כיצד בוחרים יועץ עסקי
כיצד בוחרים יועץ עסקי

ראה עוד
5 טיפים לגיוס העובד המושלם
5 טיפים לגיוס העובד המושלם

ראה עוד
עמלות לאדריכלים
עמלות לאדריכלים

ראה עוד
WhatsApp
היי זאת נטע :-)
יש לך צורך בייעוץ עסקי או שיווקי?