ייעוץ עסקי לרשתות, חנויות ובעלי סניפים

ייעוץ עסקי לרשתות, חנויות ובעלי סניפים

איך לגרום לכל ארגון גדול שנקרא "רשתות" ו"סניפים" לתפקד בצורה אופטימלית?

לנו יש את הידע והניסיון לעשות זאת.

חברה בעלת סניפים רבים יש לרוב כמה עובדים בכל סניף – הדבר החשוב ביותר זה העשרת כוח האדם.

  1. כל העובדים חייבים להימדד עם סטטיסטיקות (מדדים של תפוקה) מידי שבוע.
    בתוך טבלת הסטט' ישנן כמה נתונים חשובים. האחד, כמה נכנסים לחנות? השני, כמה קנו?.
    כל שבוע! זה נותן שליטה והופכת את יכולת הניהול להרבה יותר אפקטיבית.
  2. כל העובדים חייבים להתקשר למתעניינים ולהביא אותם לחנות.
    בתוכנת ה-CRM- ישנן פניות לפי סניפים – ואחריותם של אנשי המכירות להתקשר, להזמין ולדווח בתכנה.
  3. אנשי מכירות חייבים לעבור העשרות והדרכות מכירות בכל סבב של עובדים חדשים.
    הפיכת העובדים הללו לבעלי יכולת גבוהה יותר היא זו שתגרום למחזור העסק להיות בעלייה מתמדת.
    נ.ב – אנחנו עורכים הדרכות מכירות מאוד ממוקדות, יישומיות ומהנות שכל עובד יכול להתחבר וליישם במהירות!
  4. אין דבר כזה "שגר ושכח" – מנהל טוב לא סומך שהעובדים יעשו את המוטל עליהם ללא פיקוח ובדיקה שהדברים אכן נעשו בפועל. אין חיה כזאת "שגר ושכח". כל מה שנדרש וצריך שהתבצע עפ"י הנהלים שנקבעו – דורש אכיפה, תיקון ושיפור כל הזמן.

    לדוגמה: מנהל אמר להתקשר לפניות. חשוב לבדוק את הנתון כמה פניות כל איש מכירות עשה? ומה זה הביא?.
    עובד יכול להגיד לך "עשיתי", "התקשרתי" או יותר גרוע מזה… "התקשרתי ואף אחד לא רוצה להגיע או לא עונה" בבדיקה לא מאוד מעמיקה נגלה שבפועל הוא התקשר ל-5 לכל היותר ושאת המסקנות המרחיקות לכת שלו הוא ערך מניסוי של 5 כשבפועל בתוך המערכת קיימים אלפים של מתעניינים.
    זה מהחיים חברים. זה נכתב מניסיון של כל-כך הרבה מקרים.

    עוד מקרה נפוץ, אנשי מכירות לא מתקשרים בכלל ללידים או לא מעדכנים ב- CRM (תכנת ניהול לקוחות) ואם לא אוכפים זאת היד חזקה – זה לא משתפר.
    כשהם שעות לבד בסניפים – הם מקבלים את הרושם שהם בעלי הבית ואין נהלים. חובת המנהל להיות כל הזמן נוכח ולתקן חוסר שכפול של נהלים.
    וכמובן לטפל ביד קשוחה בכל אותם עובדים שעושים רע יותר מאשר טוב. ולצערי לא חסר כאלה.

  5. גיוס עובדים איכותיים מלכתחילה!
    הכתובות בדרך כלל על הקיר. להכניס עובדים לא טובים לתוך מערכת זה להיכנס למיטה חולה.
    לא לגייס עובדים שיש לכם ספק לגביהם והם לא נראים לכם ברמת התקשורת שלהם, מבחינת התשובות שאתם מקבלים, מבחינת החיות (רמת האנרגיה והנכונות להצליח)..יש הרבה דרכים למדוד.

    באתר שלנו יש מאמרים רבים על גיוס עובדים טובים – תתעדכנו.

  6. שיווק, שיווק, שיווק – כשיש הרבה סניפי צריך להוציא סכומים גדולים על פייסבוק ועל גוגל כדי להזרים תנוחה גדולה לחנויות.
    כמובן שצריך לעשות את הפרסומות בצורה נכונה ומדויקת כדי שתוכלו להוציא כמה שפחות ולהכניס כמה שיותר.
    מודעות טובות עושות את ההבדל.

מאמרים נוספים בנושא

6 שלבי המכירה
6 שלבי המכירה

ראה עוד
איך כותבים תוכן שיווקי? (בענף העיצוב, האדריכלות והבנייה)
איך כותבים תוכן שיווקי? (בענף העיצוב, האדריכלות והבנייה)

ראה עוד
גדלים לפייסבוק ולאינסטגרם
גדלים לפייסבוק ולאינסטגרם

ראה עוד
WhatsApp
היי זאת נטע :-)
אפשר לתת לך הצעה טובה לשיווק העסק שלך?