טיפים
  • מה הלקוחות שלנו מספרים!

    גדלנו מאוד במחזור מאז שאנחנו עם סורוצקי.

    לא! תמצאו! יועצים! עסקיים! יותר! טובים!!!

    מובן!?

    תומר ושלומי, שיטה – עץ בידיים טובות

  • מה הלקוחות שלנו מספרים?

    בעזרתכם העלתי את כמות הפניות.
    אנחנו מוצפים.

    דניאל כהן, מנכ"ל חברת  A-Point מערכות

  • מה הלקוחות שלנו מספרים?

    מאז שאתם איתנו המצב במפעל
    הרבה יותר טוב.
    אתם עושים עבודה טובה
    וזה אדיר מבחינתי!

    אריק אלבז, מנכ"ל חברת  זדקה ארונות

כתיבת דיוור אלקטרוני מוצלח

ייעוץ עסקיאחת מדרכי השיווק הנפוצות בעולם הדיגיטל הינה דיוור אלקטרוני,

רבים מבעלי העסקים חוששים שמא נושא זה הוא למביני דבר בלבד,

ובכן לא. ישנם פרטים בסיסיים אותם תצטרכו לדעת, ולאחר מכן,

תוכלו להתחיל את הדיוור האלקטרוני הראשון שלכם, או לשפר משמעותית את הדיוור שכבר קיים.

קריאה מהנה!

  1. השתמשו בצורת דיבור יומיומית ולא מסובכת! כשאתם מדברים עם אדם בטלפון
    אתם לא מיד בתחילת השיחה מתחילים לשפוך את מה שיש לכם להגיד, נכון?
    אתם תציגו את עצמכם, תגידו למה חשבתם לפנות אליו, מה הביא אותכם לפנות
    אליו וכד', אותו דבר גם בדיוור.
  2. אל תשתמשו במילים לא מובנות או במינוחים טכניים אלא בשפה שמובנת עבור
    כל אחד.
  3. אל תיראו כמו שלט חוצות או כמו מודעות פרסומיות. יותר מדי "עיצובי" מוריד
    את אחוזי התגובה שתקבלו – מה שחשוב הוא המסר, לא העיצוב היפה.
  4. כתבו על התועלות שהשירות או המוצר שלכם נותן ולא על תכונות המוצר או
    השירות.
    לדוגמה: גנן ידבר על תועלות
    גינה שנעים להיות בה כל הקיץ, הילדים נהנים  
    לשחק בחצר ולא רוצים לצאת החוצה לרחוב, כל השכנים מגיעים להתפעל מהגינה  
    שלך.
    לדבר על תכונות יהיה: העצים הם בסגנון הולנדי, עונתיים, הפרחים סגולים
    וצהובים… המפל יהיה ממוקם בכניסה ויתן הרגשה של טבע.
    (לא לעשות את המסומן באדום)
  5. אל תכתבו כמה אתם גדולים ומדהימים ועושים עבודה טובה, תנו מענה למה
    שהלקוח צריך, חשבו עליו כשאתם כותבים.
  6. Case study – תנו דוגמה ללקוח שהייתה לו בעיה ואיך פתרתם לו אותה.
    דרך טובה היא להתחיל את המייל עם בעיה נפוצה.
  7. בכתיבת מייל יוצרים עניין לקראת המכירה. במייל עצמו לא מוכרים, זה לא יעבוד.
  8. שימו 2 קישורים לפחות, זהים, במסר אחד. אחד למעלה והשני למטה. כדי לחזור על המסר
    כדי לעלות את אחוזי הפתיחה.
  9. כשאתם נותנים משהו בעלות מצחיקה צריך לתת הסבר ללקוח למה החלטתם
    להוריד עלויות או למה זה בחינם. לעיתים הלקוח הוא חשדן וכדי להפיג את חשדנותו כדאי
    לספק הסבר להחלטות שלכם.
  10. חסכו מעצמכם את המילים המאוסות ששייכות לשנות ה-90 כמו: "שירות מעולה", "שירות
    אדיב ומהיר", "אמינות ללא תחרות" , "מספר אחת בשירות" – חסכו כבר אמרתי….
  11. מסר לשני המינים – כיתבו באופן שמתאים לנשים ולגברים יחד.
    ניסוח מדוייק שיכול למנוע את הבידול לנשים וגברים כמו:
    "מסר אישי עבורך שבטוח ימצא חן בעיניך". מצאו מילים בעברית שמתאימות לזה:
    בשבילך, רוצה, למענך, אותך, לך וכד'. יש גם את האופציה של לדבר ברבים.
  12. בתיבות הדואר של היום יש מסננים מעולים והם מונעים מספאם להגיע אליך ולהעמיס על תיבת המייל,
    ג'ימייל לדוגמה עושה עבודה נהדרת בנושא אם שמת לב לכך.
    מילים שעלולות לשלוח את המייל שלך לספאם הם:
    חינם, זול, מבצע, הזדמנות, זכית, אותיות מודגשות באדום , הזמן עכשיו, $, דיל,
    תמונות רבות מדי, תמונה בודדת בלי מלל בכלל, מילים בכל מיני גדלים, צבעים והדגשים.
  13. איך צריכה להראות הכתיבה במייל?
    לאנשים בימינו אין זמן. פרט לכך,
    לפי סקר שערכה חברת קוקה-קולה – האדם המערבי רואה בממוצע למעלה
    מ- 3000 פרסומות כל יום ומקדיש בממוצע תשומת לב למשך 1/4 שנייה לפרסומת.
  14. אין סיכוי ששורות ארוכות יקבלו תשומת לב!
    בנוסף, העין האנושית עוברת מלמעלה למטה, אל תפצלו את תשומת הלב של הקורא לשני
    טורים נפרדים – טור בצד ימין וטור בצד שמאל של הדף. זה מפזר את תשומת ליבו והוא
    לא יקרא כלום!
    כתיבת מייל נכונה תהיה כמו שנראה שיר כולל מרווחים לפיסקאות חדשות.
      שלום רוית,   אני רוצה דקה מזמנך כדי   להראות לך איך מוזילים את עלויות
       סל הקניות שלך בסופר.  בלינק המצורף אני מסבירה בקלות
      ובפשטות איך ניתן להוזיל עלויות,  דני אשכנזי חסך 20% בקנייה אחת.
  15. אחוז נכבד מההודעות שלכם נקרא דרך הניידים. ישנם כל מיני מקורות למדידת הנושא.
    בגדול זה נע בין 11%-21%. וודאו שהמייל שלכם נראה טוב גם בניידים – כולל שורת
    הנושא שהיא הרבה יותר מצומצמת בניידים מאשר אימייל במחשב.
  16. התפסו כמומחים בתחום. תנו טיפים ובכיף – חליפין בשפע. אל תתעצלו "לבזבז" מזמנכם
    היקר עבור משהו חינמי. תנו כמה שיותר מידע ואל תחסכו בפרטים – זה ממש ישתלם
    לכם אם תתמידו.
  1. לעיתים אני שמה לב שכשאני נכנסת לאתרים רבים כתוב "הרשמו לניוזלטר שלנו".
    ואני שואלת את עצמי – למה? מה יצא לי מזה?… ונשארת בלי תשובה.
    אז אני לא משאירה פרטים! ככה מפספסים הרבה נרשמים פוטנציאלים. הציעו משהו
    משתלם במתנה. אל תצפו שהם ירשמו רק כי כתוב.
    סורוצקי ייעוץ עסקי
  2. הסדר הנכון של להפוך רשימת כתובות אימייל למכירה של ממש היא:
    מייל ראשון – טיפ, מייל שני – טיפ, מייל שלישי – סיפורי הצלחה, מייל רביעי –
    מכירתי. על כל 3-4 מיילים שבהם רק נתת מהידע שלך כתוב מייל מכירתי והצע את
    שירותיך.
  3. שורת נושא טובה מכילה לא יותר מ- 8 מילים (יורחב בהמשך).
  4. אולי מיותר לציין זאת אבל בדקו טוב את המייל – שאין בו טעויות כתיב, אני חטאתי
    בזה הרבה בעברי. בדקו שכל הלינקים עובדים כולל אלה שנרשמים אליהם והם אכן
    מביאים אותך לדף נוסף, בדקו שאתם מקבלים למייל את כל מי שהשאיר את פרטיו.
  5. למערכת הדיוור יש סטטיסטיקה שאפשר ללמוד ממנה הרבה לאימיילים הבאים:
  • לינקים מסוימים שעניינו יותר והקליקו עליהם יותר.נושא ההודעה שגרם לפתיחה גבוהה.נושאים מדוברים.
  • מתברר שנ.ב – זוכה לתשומת לב רבה ע"י הקוראים, שימו דברים חשובים ב- נ.ב (נוסף בזה).
  • ועוד הרבה מידע חשוב שיאפשר לכם לנתח ולהסיק מסקנות לגבי הפעולות שלכם בדיוור אלקטרוני.

אפשר ללמוד הרבה מהסטטיסטיקה.

בהצלחה עם רשימת הדיוור שלכם, ושיהיו לכם אחוזי המרות לרכישה גבוהות מהרגיל!

אנחנו תמיד שמחים לתת יד, בקרו בעמוד ייעוץ שיווקי לדרכי שיווק נוספות.

צרו איתנו קשר בתחתית האתר עבור טיפים נוספים וייעוץ עסקי!