6 טיפים בשיווק כדי להביא לקוחות חדשים

6 טיפים בשיווק כדי להביא לקוחות חדשים

ההגדרה הבסיסית של שיווק הוא: הוצאה של תקשורת החוצה עבור קידום העסק. כלומר, להתקשר ללקחות פוטנציאליים, פליירים, פרסום באינטרנט, פרסום במדיות השונות – כל זה נקרא שיווק.

  1. כל תקשורת החוצה עדיפה על שום תקשורת. לכם אם אתה לא יודע איך להוציא עדיף להוציא איזה תקשורת החוצה כי קיימת אקסיומה כזאת שאומרת
    Outflow brings Inflow = תקשורת החוצה מביאה תקשורת פנימה.
    כמובן שזה גם תלוי בסדרי גודל של התקשורות שאתה מוציא.
  2. לפני הכל, הכינו לכם סטטיסטיקה כדי שזה יהיה יעיל.
    זה לא מסובך בכלל, שהמילה לא תבהיל אתכם, במיוחד לא את אלה עם התואר בחשבונאות וכלכלה.
    סטטיסטיקה הכוונה למדידה של הפונים בפרקי זמן מוגדרים. הכינו טבלה חודשית/שבועית ויומית של: תאריך| טלפונים נכנסים|פנייה מאתר האינטרנט| טלפונים יוצאים|קביעת פגישה|סגירת עסקה|
    וככה תוכלו לדעת אם הפרסום שהוצאתם השתלם והיה כדאי.
    סטטיסטיקה זה "האור" של העסק, בלי זה בעל העסק עיוור לחלוטין.
  3. לעסקים שאינם חדשים, הוציאו מהבוידעם את רשימת הלקוחות מהעבר שלכם והתקשרו להציע להם שירות ולספר להם על ההטבות שלכם עבורם.
    עסק אמור להיות על הכנסה יציבה מהלקוחות הקיימים שלו וגדל כל חודש מהלקוחות החדשים שלו. מי שלא עושה זאת שידע שיש לו הרבה כסף על הרצפה שהוא לא מתקופף להרים.
  4. טלמיטינג – זאת לא מילה גסה בכלל. זה עובד נהדר כמעט בכל עסק. גם ללקוחות קיימים וגם ללקוחות חדשים.
  5. כשאתה מוציא חומר פרסומי כמו פלייר, מכתב פרסומי בדואר או מודעה בעיתון – עשה סקר לפני כן ותמצא 2 או 3 "כפתורים" שמביאים את התגובה הכי חזקה אם תלחץ עליהם. הסקר נעשה ע"י מספר שאלות הנוגעות בנושא.
    לדוגמא: רופאי שיניים ידברו על הפחד מכאבים, פרסום על עדשות מגע – ילחצו על "כפתור" שנמאס להרכיב משקפיים .
  6. הוסף לחומר הפרסומי כמה לקוחות מרוצים עם סיפור ההצלחה שלהם, עדיף גם תמונה שלך (בעל העסק) לבוש יפה, מגולח ועם חיוך.

בהצלחה!

מאמרים נוספים בנושא

6 שלבי המכירה
6 שלבי המכירה

ראה עוד
איך כותבים תוכן שיווקי? (בענף העיצוב, האדריכלות והבנייה)
איך כותבים תוכן שיווקי? (בענף העיצוב, האדריכלות והבנייה)

ראה עוד
גדלים לפייסבוק ולאינסטגרם
גדלים לפייסבוק ולאינסטגרם

ראה עוד
WhatsApp
היי זאת נטע :-)
אפשר לתת לך הצעה טובה לשיווק העסק שלך?