צעדים עסקיים מיידיים ליציאה ממשבר הקורונה

צעדים עסקיים מיידיים ליציאה ממשבר הקורונה

ב ה ו ל !

זו שעת חירום!
העסק שלך לא יכול לשרוד ככה.

הנה 5 הדברים הכי חשובים כדי לצאת מהמשבר ולהפוך את הסיוט להזדמנות מטורפת.אנחנו אחרי תחילת המשבר.
כבר חטפת את השוק הראשוני .
זהו! הגיע הזמן להתעורר!
להסיר את הפיג'מה, לסגור את החדשות ולהתחיל לעשות צעדים שיוציאו אותך ואת העסק שלך מהמשבר.
"אבל סורוצקי אין לי את האנרגיות לעשות את זה"
אין לך ברירה! כשתתחיל לייצר ולעשות פעולות מועילות אתה תהיה יותר שמח ואופטימי.

חוק טבע: תפוקה יוצרת מורל.

מי שישאר על הגדר – ימות!
עכשיו זה זמן קריטי ומי שיעשה את הדברים הנכונים עכשיו יזכה לחשיפה מטורפת.
אתה בעצם שם את עצמך ראשון לפני כל המתחרים שלך.
הקורונה טרפה את כל הקלפים, גם למותגי הענק וגם לעסקים הקטנים.
כרגע אתה ראשון. אין לך מתחרים. יש לך הזדמנות להשתלט כרגע על השוק.
כל המתחרים שלך פוחדים בבית באמצע סידרת מתח בנטפליקס. אתה היחיד שמנצל הזדמנות! אז כל הכבוד לך ושפו! ניצול הזדמנויות הוא תכונה של הגדולים והעשירים בעולם.

– התנתק במיידית מהקשקשת סביבך! מחדשות. מאנשים מודאגים.
השתק התראות וואטסאפ. התרחק מאנשים שמורידים אותך. תישן טוב ותאכל בריא כדי שהגוף שלך יהיה מספיק חזק.
– מצא מקום שקט לעבוד בו וליצור. מאוד חשוב השקט שלך ללא הסחות דעת: בלי כל זה, אין לך סיכוי להתנתק ולעלות למעלה.
החיים כרגע דורשים ארגון מחדש של היומיום כדי שתהיה מנהיג המשפחה שלך.

איך אתה רוצה שהעסק שלך יראה? אחרי שהמשבר יגמר?
ענה עכשיו על השאלות הבאות: איך אפשר עכשיו כן להגיע לקהל היעד שלך?
– דרך וואטסאפ?
– דרך מיילים?
– דרך הפייסבוק הפרטי שלך?
– להרים טלפון ללקוחות פוטנציאלים?
– להרים טלפון לקולגה מיחסי שת"פ?
– לפרסם בפייסבוק ובאינסטגרם (קמפיין ממומן)?

"אבל סורוצקי מה פתאום לפרסם ולהוציא כסף עכשיו."
אז לפני שמתחילים להוציא כסף על פרסום, בתור התחלה, פשוט היכנס לתקשורת רגילה עם לקוחות פוטנציאלים וקולגות של שת"פ שיכולים להביא לך עבודה.
להרים צלצול ולהגיד "אני נותן שירות כרגיל אבל במתכונת חירום" ואם יש משהו שהם צריכים כרגע? פשוט התעניין לגבי מה דרוש ורצוי ממך כרגע.
נתתי לך כמה קווים שאתה יכול ליזום תקשורת בהם.
תהייה מוכן! אתה הולך לשמוע "כמה המצב קשה" … ו"שאין כרגע כלום" ו"רק אחרי הקורונה" תהייה מוכן לזה.
זה שלב חשוב שבו אתה פשוט מקשיב ואומר שאתה לגמרי מבין. וזהו!
דירבאלק לכבות את המטרה שלך ולשוב להיות פאסיבי (שם כבר היית… אין שם שום נחמה, רק מוות).
זה חוק המספרים הגדולים! כמות התקשורות שתוציא החוצה תקבע את כמות הפרויקטים שיכנסו.
יש הבדל בין 10 ,לבין 200 ,לבין 5000! במידה ואחרי 20,10 תתייאש ותגיד "אין השוק מת לגמרי" הפסדת את המשחק ואת העסק שלך! קח זאת בחשבון.

יש אנשים על הפלנטה הזאת שצריכים ברגע זה את השירות שלך! פשוט מצא אותם.
תגיע אליהם. זה באמת כמו למצוא מחט בערימת שחט. הפשל שרוולים ותתחיל לעשות את זה.

שנית, לגבי פרסום ממומן בפייסבוק ובאינסטגרם כרגע זה כמו להחליק על הקרח כשאין אף אחד על משטח ההחלקה! העלות לפרסום כרגע היא מגוחכת ואתה מגיע לקהל שצריך את השירות שלך עכשיו.
אין נהדר מזה. קבל הצצה למאחורי הקלעים של הלקוחות שלנו, עכשיו, עכשיו ביימי משבר הקורונה.

אנשים בחוץ שזקוקים לשירות שלך כל מה שצריך זה לא לוותר ולדחוף קדימה!
הרבה יותר חזק מבכל יום רגיל.
וכשתוציא כמות גדולה של תקשורות החוצה אתה תראה "ניסים" 🙂

– מצא את הדרך למכור ללקוחות שלך.
פגישת מכירה וירטואלית ב"זום" פגישה בבית הלקוח, כשחשוב לציין בפניו שאתה הולך לשמור על כל כללי ההתנהגות הנאותים. פגישה אצלך במשרד. מציאת שירות נוסף שיש בו צורך בימים אלו.
המרת השירות או המוצר למכירת און ליין.
התקנות החדשות שמתפרסמות כל יום מאוד מגבילות. יחד עם זאת, צריך לחשוב על דרכים יצירתיות (אחרי שהבנת מה דרוש ורצוי) למכור לקהל היעד שלך. אשמח לתת לך רעיונות.

זו קריאה לפעולה!
איזה פעולות אתה הולך לעשות בעסק שלך?

איך אתה הופך את המשבר להזדמנות?
מה חסר לך כדי לצאת לדרך עכשיו? .
עוד חודש אחד גרוע כמו חודש אפריל וזה עלול להיות קטלני עבור העסק שלך.
זו שעת חירום! זה הזמן לצאת מהמשבר ולהפוך את הסיוט להזדמנות מטורפת.
הצעד הבא שלך: בוא ללמוד איך הצלחנו (כנגד כל הסיכויים) לגרום ללקוחות שלנו למכור במאות אלפי שקלים ולקבל הרבה פניות!
מנף את משבר הקורונה להזדמנות של פעם בחיים.
המחיר לזמן מוגבל.
מינוף המשבר להזדמנות שלא תחזור.
השוק רדום! זאת ההזדמנות שלך להתברג לראש הטור.
אל תפספס את חלון ההזדמנויות הקצר! סמינר של שלוש שעות העלאת קמפיין צעד אחר צעד איך יוצרים קמפיין לידים בפייסבוק ובאינסטגרם.
כל הדוגמאות שראית למעלה – איך עושים את זה הלכה למעשה. איך מעצבים בקלות את מודעה הלידים.
איך עושים סרטון באפליקציה חינמית. איזה תקציבי פייסבוק מומלץ שתשים.
מה כוללת החבילה? איך תיצור קהל מדוייק (שלא תפזר כסף מיותר) איזה תוכן מדוייק תכתוב למודעה כזאת?
אין זמן לבזבז! אתה הולך לקבל את כל הידע ברור ופשוט! .
ולא בערך.
אחד לאחד מה לעשות! לא "בגדול" לא תצטרך "ללכת לחשוב על זה"! באחריות!
סמינר של שלוש שעות איך עושים שיווק B2B (קשרי אדריכלים, קשרי יזמים, קשרי מתווכים, קשרי עו"ד נדל"ן, כל קשר של שת"פ עסקי עם כל מי שיכול להביא לך עבודה בשוטף).
אתה הולך לפתח בזמן המשבר כלכך הרבה קשרים שתוכל לקבל עבודה כל השנה.
מה עוד כוללת החבילה? כולל תסריט שיחה מדוייק! כולל תוכן מדוייק לכל דבר שתעשה! סמינר "הגדלת המכירות בימי המשבר" זה הזמן לקבל כלים פרקטיים איך לסגור עסקות. בזמנים כאלו אפשר לסגור יותר עסקאות קבל את כלים איך לעשות את זה נכון!
המחיר לזמן מוגבל.

תגיות: , , ,

מאמרים נוספים בנושא

6 שלבי המכירה
6 שלבי המכירה

ראה עוד
איך כותבים תוכן שיווקי? (בענף העיצוב, האדריכלות והבנייה)
איך כותבים תוכן שיווקי? (בענף העיצוב, האדריכלות והבנייה)

ראה עוד
גדלים לפייסבוק ולאינסטגרם
גדלים לפייסבוק ולאינסטגרם

ראה עוד
WhatsApp
היי זאת נטע :-)
אפשר לתת לך הצעה טובה לשיווק העסק שלך?