מנף את העסק שלך בעזרת סרטון תדמית

מנף את העסק שלך בעזרת סרטון תדמית

סרט תדמית הוא אחד האמצעיים שמהווים חלון לעסק שלך. הוא חושף את המוצר או השירות שהעסק מציע ונותן הסבר רהוט ורלוונטי ל- מה זה העסק שלך ולמה למעשה כל אחד זקוק לו. כל מה שתורם לסרטון של העסק שלך להיות מעניין ולצאת הכי משכנע, יצליח בסופו של דבר להשיג את המטרה ולגרוף אליו לקוחות חדשים.
ישנם סוגים רבים של סרטוני תדמית, ורצוי לדעת להתאים את הסרטון למוצר או לשירות באופן ברור. יש סרטוני אנימציה לעסקים ויש סרטונים שהדמויות תלת ממד, סרטונים אינפורמטיביים וסרטונים שהם ללא מילים כלל ועוד מגוון רעיונות שמטרתן שיווק עסקים והנעה לפעולה.

הפקת סרטי תדמית

היום סרטוני תדמית לעסק מתאפיינים בקצב מסחרחר, הם דינאמיים ותזזיתיים ויש הרבה תכנים קצרים וקולעים. יש אביזרים רבים שניתן לעשות בהם שימוש: קטעים של וידאו, מגוון של תמונות, גרפיקה ממוחשבת, מוזיקת רקע, קריינות והנחייה, ועוד כהנה וכהנה. כל אלה דורשים כאמור ידע רב, ניסיון, מקצועיות וכשרון הפקתי. חשוב לציין שמנהל העסק תמיד יהיה שותף לתהליך וייתן את דעתו לאורך כל התהליך, מהתחלתו ועד לאישור הסופי. החברה שמייצרת את הסרטון תעזור להגיע לקונספט המבוקש, לכתוב את התסריט שיהיה הכי נאמן לשירות, תמצא את מיקום הצילום עבור הסרטון ולצלוח את כל השלבים שתלויים בהצלחתו של הסרטון.

הסרטון הנכון

רבים חושבים שסרטון תדמית לעסק מוכרח להיות אינפורמטיבי שיעביר במילים את כל מה שהשירות או המוצר מציעים אך לא בהכרח, ישנם סוגים שונים של סרטונים מתוחכמים יותר ומקוריים שמעבירים את המסר עם קריצה והומור. לפעמים רוצים שהסרטון יהיה יותר צבעוני ובעל קצב מיוחד, שיעביר את השירות בפחות מדקה. ישנם מקרים בהם הסרטון תפקידו להגדיל את הביטחון של הצופה בכך שהוא מבין ויודע ומכיר את העסק ושירותיו והסרטון רק מגבה על כך. סרטון טוב לא מוכרח להיות מכירתי ושיווקי, יש עסקים שירצו סרטון שהוא מיועד ללקוחות שלהם שקיימים כבר והוא מעניק אינפורמציה נרחבת עבורם או הגדלה של שירותים ועוד.

היכן מצלמים סרטוני תדמית?

בחירה של לוקיישן עבור הצילומים היא בהחלט החלטה חשובה וראוי לתת לה מקום. הלוקיישן אמור להיאחז בתסריט עצמו וברעיון המקורי שלו. ישנם מקרים רבים שבהם מצלמים בעסק עצמו, וזאת על מנת להמחיש את המוצר בצורה הכי אופטימלית או כדי לחשוף את העובדים וכל המשרד של העסק כל עוד הם מצטלמים טוב ומשרתים את הרעיון של הסרט. ישנם מצבים בהם מצלמים בחוץ, לרוב אם הפעילות של העסק היא חיצונית כמו אימון ספורט בטבע ועוד. כמו כן, יש סרטונים שמצטלמים בסטודיו של מי שיוצר את הסרט שם נמצא כל הציוד שכולל מצלמה, תאורה, הבום מוניטורים וכו'.

תגיות: , , ,

מאמרים נוספים בנושא

6 שלבי המכירה
6 שלבי המכירה

ראה עוד
איך כותבים תוכן שיווקי? (בענף העיצוב, האדריכלות והבנייה)
איך כותבים תוכן שיווקי? (בענף העיצוב, האדריכלות והבנייה)

ראה עוד
גדלים לפייסבוק ולאינסטגרם
גדלים לפייסבוק ולאינסטגרם

ראה עוד
WhatsApp
היי זאת נטע :-)
אפשר לתת לך הצעה טובה לשיווק העסק שלך?