ליווי אישי לאורך קבלת רישוי עסק ע"י יועץ עסקי מקצועי

ליווי אישי לאורך קבלת רישוי עסק ע"י יועץ עסקי מקצועי

כל עסק מחויב להחזיק ברישיון עסק הניתן על ידי משרד הרישוי לעסקים. תהליך זה, טומן בחובו ביצוע מספר שלבים על מנת לבצע אותו בצורה מקצועית, אם זה הבאת מסמכים רלוונטיים לתהליך, בדיקות בטיחות, בקשות היתר ועוד רבים עליהם נפרט בהמשך, על מנת לעבור את שלב זה בצורה מקצועית ולקבל את הרישיון כמה שיותר מהר ללא עיכובים, מומלץ להיעזר ביועץ עסקי המכיר היטב את התהליך והשלבים השונים.

השלבים בדרך לקבלת רישיון עסק והסיוע של יועץ עסקי:

בדיקת היתכנות לעסק – על המבקש להגיש דו"ח נתונים לנכס המעיד כי המקום עומד בקריטריונים של השימוש במקום לדוגמא – ייעוד הנכס שישמש לטובת העסק וחריגות בנייה.

תרשים ותכניות בנייה – על המבקש להציג עריכת מדידות של הנכס והכנת תכנית העסק, תרשים סביבה, מפה מצבית, תכנית הנדסית ועוד מסמכים שונים על פי דרישה.

הכנת המסמכים הרלוונטיים ותכניות לרישיון עסק – יש לגשת לרשות המקומית ולהגיש מסמכים ע פי דרישה לצורך בדיקה ראשונית. חשוב לציין כי הדרישות משתנות בין הרשויות, כך שיש לבחון זאת מראש. במידה והעסק עונה על דרישות הרשות המקומית, יינתן מהרשות אישור לקבלת "היתר לניהול עסק זמני" , אך על העסק לסיים את התהליך על מנת לקבל אישור קבוע.

הדרישות הנוספות משתנות על פי סוג העסק ויש צורך להביא אישורים מגורמים נוספים כמו למשל – אישור ממכבי אש, אישור משטרה, אישור מהמשרד להגנת הסביבה, ממשרד הכלכלה, משרד הבריאות ומשרד החקלאות. כמו כן, יש להכין את העסק על פי הדרישה טרם הגעת גופים אלו לבחון את העסק.

בסוף התהליך, בעל העסק יפנה משרד לרישוי עסקים, יציג את כלל האישורים הדרושים ויקבל תעודה לניהול רישיון עסק וברכת בהצלחה מהמשרד לרישוי עסקים.

על מנת לעבור את תהליך זה בהצלחה, מומלץ להיעזר ביועץ עסקי אשר מכיר היטב את כל התהליך. יועץ עסקי יכול ללוות אתכם לאורך כל הדרך, כך שתקבלו את רישיון העסק בצורה המהירה ביותר ללא עיכובים – התוצאה חיסכון רב בזמן ומשאבים.

מאמרים נוספים בנושא

6 שלבי המכירה
6 שלבי המכירה

ראה עוד
איך כותבים תוכן שיווקי? (בענף העיצוב, האדריכלות והבנייה)
איך כותבים תוכן שיווקי? (בענף העיצוב, האדריכלות והבנייה)

ראה עוד
גדלים לפייסבוק ולאינסטגרם
גדלים לפייסבוק ולאינסטגרם

ראה עוד
WhatsApp
היי זאת נטע :-)
אפשר לתת לך הצעה טובה לשיווק העסק שלך?