ייעוץ כלכלי לעסקים קטנים ובינוניים

ייעוץ כלכלי לעסקים קטנים ובינוניים

הידעתם שאחד מכל שלושה עסקים קטנים או בינוניים בישראל סוגר את שעריו לאחר שלוש שנים בממוצע? הידעתם ש- 33% מהעסקים הקטנים והבינוניים בישראל מתקשים לייצר רווחים לאורך זמן? זה הזמן לדעת הכול על חשיבותו של הייעוץ הכלכלי לעסקים קטנים ובינוניים.

ייעוץ כלכלי לעסקים קטנים ובינוניים הוא שירות מקצועי המיועד למטרות תכנון פיננסי המותאם למצבו הכלכלי של בית העסק. שירות זה מיועד לכל אחד ואחת מבעלי העסקים הקטנים והבינוניים המעוניינים לבחון לעומק את מצבו הכלכלי – פיננסי של בית העסק, ובהתאם לממצאי הבדיקה המקיפה, לבחון את דרכי הפעולות להשגת מטרות עסקיות כאלו ואחרות. חשוב לציין שהייעוץ הכלכלי לעסקים קטנים ובינוניים, מיועד גם לעסקים המצויים בקשיים כלכליים וגם לעסקים קטנים ובינוניים המעוניינים להרחיב את פעילותם העסקית. כמו כן, השירות מיועד לעסקים קטנים או בינוניים בתחילת דרכם, וזאת לצרכי בניית מודל כלכלי באמצעותו ניתן לייצר רווחים לאורך זמן.

ייעוץ כלכלי לעסקים קטנים ובינוניים – כיצד הוא מיושם בפועל?

ייעוץ כלכלי לעסקים הוא שירות מקצועי המיושם על ידי יועץ כלכלי לעסקים המכיר היטב את כל ההיבטים הכלכליים הנלווים לתפעולו של בית עסק קטן או בינוני בכל תחום מסחר, תעשייה ושירות אפשרי. יועץ פיננסי לעסקים הוא ברוב המקרים יועץ בעל רקע מעשי בתחומי המיסוי, הכלכלה והניהול, כאשר שירותיו של יועץ כלכלי לעסק מותאמים באופן פרטני לכל בית עסק קטן או בינוני בהתאם לגודלו, תחום עיסוקו, תנאי השוק בו הוא פועל, פוטנציאל השוק הרלוונטי לגביו, וכמובן, מצבו הפיננסי – כלכלי של בית העסק.

במסגרת תהליכו של ייעוץ כלכלי לעסקים קטנים ובינוניים, מתקיימות מספר פעולות מקדימות שמטרתן לבחון את מצבו הכלכלי – פיננסי של בית העסק ובעליו, ורק לאחר קיומו של מבדק כלכלי לבית העסק, שירותי הייעוץ מתמקדים בדרכי הפעולה הנחוצות לבית העסק, וביניהן:

  • בניית מודלים כלכליים המיועדים לשיפור הרווחיות
  • בניית תכנית עסקית המתמקדת בהיבט הפיננסי – כלכלי של בית העסק
  • איתור מקורות מימון ואשראי המותאמים לצרכי פעילותו של בית העסק לטווח הבינוני והארוך
  • סיוע מקצועי בתמחור השירותים/מוצרים השונים המשווקים על ידי בית העסק

ודרכי פעולה נוספות המותאמות למטרת העל בגינה בעלי בית העסק שכרו את שירותיו של היועץ הכלכלי.

מתי חשוב ומומלץ להסתייע בשירותיו של יועץ כלכלי לעסקים קטנים ובינוניים?

את שירותי הייעוץ הכלכלי המיועד לעסקים קטנים ובינוניים, מומלץ לשכור בכל אותם מקרים בהתאם את רוצים לבחון את הכדאיות הכלכלית בהקמתו של בית עסק כזה או אחר ו/או את כדאיותו הכלכלית של מהלך עסקי כזה או אחר, בכל אותם מקרים בהם תהיו מעוניינים לפתח את בית העסק ולהתרחב לשווקים חדשים ובכל אותם מקרים בהם אתם מוצאים את עצמכם מתמודדים עם בעיה פיננסית כזו או אחרת לאורך זמן.

לקבלת ייעוץ צרו איתנו קשר

תגיות: ,

מאמרים נוספים בנושא

6 שלבי המכירה
6 שלבי המכירה

ראה עוד
איך כותבים תוכן שיווקי? (בענף העיצוב, האדריכלות והבנייה)
איך כותבים תוכן שיווקי? (בענף העיצוב, האדריכלות והבנייה)

ראה עוד
גדלים לפייסבוק ולאינסטגרם
גדלים לפייסבוק ולאינסטגרם

ראה עוד
WhatsApp
היי זאת נטע :-)
אפשר לתת לך הצעה טובה לשיווק העסק שלך?