יועצים עסקיים לעסקים וחברות

יועצים עסקיים לעסקים וחברות

יועצים עסקיים לעסקים וחברות – התמחות בתחום הבניה ועיצוב הבית

ייעוץ עסקי מקצועי לעסקים וחברות, התמחות בתחום עיצוב פנים,שירותי ייעוץ עסקי דורשים ידע מעמיק והבנה תהליכים עסקיים בכדי להצליח לייעוץ ולהביא לשיפור ביצועים בכל עסק ועסק, ישנם הבדלים רבים בין סוגי העסקים ובין חברות שונים בתחומים שונים וכל עסק דורש ידע והבנה שונה, סורוצקי ייעוץ עסקי מספקים שירותי ייעוץ עסקי לכלל החברות והעסקים ומאחורי פעילות החברה ידע וניסיון רב בשלל תחומים, סורוצקי ייעוץ עסקי מלווה עסקים רבים בתחום הבניה והעיצוב ובהקמת מערכי שיווק ומכירה, קשרי אדריכלים ועוד נושאים ממוקדים ונכונים לתחום הבניה, עיצוב ופנים והאדריכלות, תחום הבניה ועיצוב הבית הוא רחב ודורש ניהול של משתנים רבים. כדי להביא לצמיחה של העסק נדרשת התערבות של יועץ עסקי. המאמר יתאר את תרומתם של יועצים העסקיים בתחום וכיצד יעזרו לכם למנף את העסק.

ייעוץ עסקי לשיפור הכישורים הניהוליים

תחום הבניה ועיצוב הבית הוא תחום הכולל בתוכו סדר יום עמוס באמצעות ניהול של אדריכל. עבודתו אינה קלה בעיקר עם הקים עסק שצריך למנף. הוא עסוק בתכנון, שרטוט וייעוץ. הוא נפגש עם לקוחותיו, מנהל את צוות העובדים שלו בעסק, מגיע לאתרי בניה,  יושב בוועדות עירוניות של תכנון ובניה וכן הלאה. מעבר לכישורים הניהוליים יש צורך בניהול הכספים השוטפים ובכישורים שיווקיים. אך גם אדריכל כשרוני ויצירתי לא תמיד מתמחה באלו ולכן הוא זקוק לשירותי חברת ייעוץ ליווי ופיתוח עסקי.

ייעוץ עסקי להגדלת והרחבת העסק

בשנים האחרונות תחום הבניה ועיצוב הבית התרחב והרבה עסקים שהתחילו מאדריכל אחד מעוניינים להרחיב את העסק שלהם ולצמוח. ההתלבטות שלהם אם לקחת שותפים או צוות עובדים אינה קלה להחלטה. האם העסק פורח ויש צורך בכוח אדם? האם המאזן חיובי? האם אני יכול לעבוד עם צוות ולנהל אותו? וכד'. בשל ההתלבטות הזו ולצורך הרחבת וגידול העסק נדרשת התערבות של חברה המתמחה בשירותי ייעוץ עסקי עבור שיפור הביצועים והשגת יעדי החברה / העסק.

ייעוץ ליווי ופיתוח עסקי ע"י יועץ עסקי

חברת הייעוץ העסקי צריכה לדעת להתאים את עצמה לכל סוג עסק, בין אם זה ייעוץ עסקי לעסקים קטנים או ייעוץ לעסקים גדולים וחברות. היועץ העסקי יעשה לעסק סדר. הוא יבדוק את החזון והמטרות שלו, התנאים בהם הוא עובד, מסגרת התקציב שלו, הכלים השיווקיים בהם משתמש, הרווחים, היעדים אליהם הוא רוצה להגיע ויעזור בהתלבטות כיצד להרחיב את העסק. לאחר אבחון מעמיק, היועץ ימפה את העסק באמצעות כלים סטטיסטיים, יבדוק את הדוחות הפיננסיים, ישווה את ההצלחות והרווחים אל מול מתחרים באותו התחום ויבנה תכנית עסקית מפורטת שתגדיל את ההכנסות ותעניק מענה להתלבטות בנוגע להרחבת העסק. הליווי נעשה בכל השלבים. מרגע האבחון ועד לבחינת התוצאות כאשר בכל פגישה בודקים מה עבד, מה טוב לרווחים ומתמקדים בתוצאות החיוביות.

 

ייעוץ עסקי למיתוג וקידום העסק

אחד מהתפקידים החשובים של היועץ העסקי הוא לעזור לכם למתג את העסק ולמעשה ליצור זהות לשירות שאתם מספקים כדי לבסס עליו את השיווק. כלומר, ככל שיהיה לכם ברור מה אתם מוכרים ללקוחות ולמה הם זקוקים יהיה קל יותר למתג ולמצב את העסק באמצעות שיווק ובמטרה להרחיבו. חברת הייעוץ העסקי תדע לכוון את החברה / העסק ולמתג אותו באופן הנכון והמתאים לו במטרה להשיג את מטרותיו ולהגיע באופן הברור ביותר לקהל היעד של העסק.

ייעוץ עסקי לשיווק ופרסום העסק

באמצעות ייעוץ שיווקי עבור שיווק בדיגיטל כמו לדוגמה פרסום העסק ברשתות החברתיות קל יותר למתג את העסק ולמכור את השירותים. חברת ייעוץ עסקי תדע  למקד חלק זה בפרסום. למשל שיווק בפייסבוק תוך הגדלת מספר החברים, חשיפה לאדריכלים נוספים ופנייה לקהל המתעניין בתחום הוא חינמי. לעומת זאת, פרסום בפייסבוק באמצעות מימון יעסוק בפילוח האוכלוסייה, מה נכון לפרסם, תקצוב המודעות והתוכן השיווקי. בזמן הקידום בפייסבוק היועץ ימדוד את ההוצאות מול הפרסום והרווחים וכך יבדוק אם המטרות השיווקיות הושגו.

תגיות: , ,

מאמרים נוספים בנושא

6 שלבי המכירה
6 שלבי המכירה

ראה עוד
איך כותבים תוכן שיווקי? (בענף העיצוב, האדריכלות והבנייה)
איך כותבים תוכן שיווקי? (בענף העיצוב, האדריכלות והבנייה)

ראה עוד
גדלים לפייסבוק ולאינסטגרם
גדלים לפייסבוק ולאינסטגרם

ראה עוד
WhatsApp
היי זאת נטע :-)
אפשר לתת לך הצעה טובה לשיווק העסק שלך?