אמצעים דיגיטליים לניהול אפקטיבי של העסק

אמצעים דיגיטליים לניהול אפקטיבי של העסק

אשר מביאים לכושר פירעון גבוה וליתרת מזומנים גדולה. לאחר אבחון ראשוני, אנו מתאימים תכנית לטיפול ולסיוע לעסק שנקלע לקשיים או כזה המעוניין לעודד ולקדם את צמיחתו.

מערכות CRM

זוהי תוכנה לניהול קשרי לקוחות המאגדת בתוכה את מכלול כלי הניהול הממוחשבים ומספקת תמונה מלאה אודות פעילות העסק בכל רגע נתון. מערכות CRM מציגה נתונים רלוונטיים של תהליכי המכירה, ניהול פרוייקטים, משימות, שימור לקוחות, הנהלת חשבונות ועוד. יתרונה של המערכת הוא מיזוג של כל פרטי הלקוחות תחת ממשק אחד המספק נגישות קלה ונוחה.

פרסומים באמצעים דיגיטליים

שירות הכולל ייעוץ שיווקי במגוון אמצעים דיגיטליים בהם: טלמיטינג, דיוור אלקטרוני, פייסבוק, גוגל, פלטפורמות שיווק אפקטיביות ועוד. השירות מותאם לקהל היעד ולאופי של העסק ומעניק אפשרות להתייעלות והגעה לקהל רחב. מניסיוננו אנו יודעים כי תקשורת החוצה מביאה לתקשורת פנימה ואנו מספקים שירות המבוסס על סטטיסטיקת שיווק המתעדת כל מהלך בשיווק העסק כחלק מהיבט יח"ץ שהינו כה חיוני להתקדמות ולצמיחה של העסק.

ייעוץ עסקי לחברות במשברים כלכליים

כל עסק עלול להיקלע למשבר ולכן חשוב לזהות את הסימנים בשלב מוקדם ולהפעיל תכנית עסקית להבראה אפקטיבית של העסק, תוך צמצום נזקים. אנו נבצע עבורכם ניתוח מדויק של מצב העסק והגורמים למשבר בעזרת בדיקת על הנתונים והצגת דו"ח פיננסי מלא. בשלב השני נבנה תכנית הבראה הכוללת שיתוף פעולה בין כלל הגורמים הרלוונטיים ונערוך ביקורות פנימיות אשר יספקו מדדים לפעילות המקצועית והארגונית של העסק.

גיבויים בענן

גיבוי בענן ימנע את המבוכה הרבה שבאובדן מידע רגיש וחיוני. כאשר מודבר במידע עסקי הרי שהערך שלא עצום ואובדן מידע שאינו מגובה עלול להוביל לנזקים חמורים לעסק ולהפסדים כבדים. שירותי אבטחת מידע לעסקים, יאפשרו לכם לפעול בראש שקט כאשר כל המידע שלכם מגובה, מאוחסן ומוגן בחוות שרתים מוצפנת. תשתית הענן כוללת אפשרות לניטור, תמיכה והצפנה וכן מערך שירות ותמיכה מותאם ללקוחות עסקיים.

שירותי ייעוץ עסקי, פיננסי ושיווקי – ככה מזיזים הרים!

חברת סורוצקי – מזיזים הרים מגיעה עד לבית העסק ומספקת שירותים מקצועיים להבראת עסקים ולעידוד צמיחה, התפתחות וכמובן רווחיות. אתם מוזמנים לפגישת היכרות ללא תשלום במהלכה נערוך אבחון על פיו נתאים תכנית לטיפול ושיפור מצב העסק. בין השירותים שאנו מספקים תוכלו למצוא: אימון מכירות, חקירת שיווק, הגעה אל קהלי יעד חדשים, שימור לקוחות, ניהול נכון של הכנסות והוצאות, גיוס והכשרה של כוח אדם, תקשורת עם לקוחות, מדדי תפוקת עובדים, קביעת מדיניות ועוד. צרו קשר ונשמח לענות לפנייתכם ולשתף פעולה בדרך להצלחה שלכם!

תגיות: , , , , , , ,

מאמרים נוספים בנושא

6 שלבי המכירה
6 שלבי המכירה

ראה עוד
איך כותבים תוכן שיווקי? (בענף העיצוב, האדריכלות והבנייה)
איך כותבים תוכן שיווקי? (בענף העיצוב, האדריכלות והבנייה)

ראה עוד
גדלים לפייסבוק ולאינסטגרם
גדלים לפייסבוק ולאינסטגרם

ראה עוד
WhatsApp
היי זאת נטע :-)
אפשר לתת לך הצעה טובה לשיווק העסק שלך?