שיווק זה לא גימיק
אני לא מלמדת גימיקים. חשוב להבהיר.
אין פה קסמים, אני לא עושה קסם ופתאום יש לכם מלא פניות מ-1-100 בדקה וחצי.
דברים מהסוג הזה אנחנו שומעים אחד למיליון וזה גם בגלל שהתפרסם בטלויזיה בין לילה.
אני מלמדת "מקצוע"
אני מלמדת כובע. כובע שיווק
יש בו התמדה,
יש בו רצון להיות גורם.
ויש את הדרך שסוף סוף היא מאורגנת עם כל הידע של איך לעשות את זה.
אם בא לכם להיות מקצוענים – יישמו את הלך הרוח הזה.
שיווק של חברות בנייה לאדריכלים,
שיווק של נגרים לאדריכלים,
שיווק של חברות מטבחים לאדריכלים
שיווק של מסגרים ותחום הברזל ואלומיניום לאדריכלים
שיווק של גננים לאדריכלים
כל זה צריך לעשות באותו אופן ובאותה שיטה שבניתי.
- דע את התועלות של העסק שלך. איך מוצאים תועלות – אני כותבת במאמר נפרד המוקדם רק לזה.
- הכן את התמונות הכי טובות של פרויקטים שהעסק ביצע, רצוי של צלמים. כן, צריך להשקיע בזה. כי לאחר מכן הפייסבוק שלך והאינסטגרם שלך יכול להראות מדהים!
הקסם הוא גם אם התחום שלך הוא לא סקסי במיוחד כמו מיזוג אויר, כמו חשמל חכם… החוכמה היא לא לצלם את המוצר – החוכמה היא לצלם את הפרויקט שהשתתפת בו.
גם אם הפס יציאת אויר לא נראה בתמונה. - ולאחר מכן ניתן להכין קטלוג לוואטסאפ ולשלוח אותו לאדריכלים ומעצבים. – גם על זה יורחב בהמשך.
- ואת התמונות יש לשים ברשתות החברתיות – כמובן גם למימון מודעת לידים בפייסבוק ובאינסטגרם.
- קמפיינים ממומנים טובים – מביאים כמויות של פניות, ופניות איכותיות רבות יש בינהם.
אשמח לתת לכם הצעה טובה לשיווק ברשתות החברתיות
ואיך להרים את מחלקת השיווק.
דברו איתי ?
נטע סורוצקי