לייעוץ שיווקי יש מטרה ברורה
להוציא כמה שפחות ולהכניס כמה שיותר.
לכן המסרים מאוד מדוייקים –
נכין עבורך סקר ללקוחות הפוטנציאלים שלך כדי שנדע מהם המסרים שיניעו לפעולה בצורה הכי אפקטיבית.
לדוגמא: ביצענו סקר עבור מרפאת מומחים באיזור תל-אביב צפון וגילינו שמה שאנשים חושבים על
רפואת שיניים (הפלא ופלא) שזה כואב ושזה יקר.
שני הפרמטרים האלה עלו כל הזמן.
לכן הקשבנו לרכשי הקהל בחוץ והוצאנו פלייר בתוך מעטפה ובו כתוב:
זה לא כואב ככותרת – והסבר שעם המכשור החדש….
זה לא יקר – והסבר שיש הסדרים עם חברות הביטוח…
היה בפלייר הזה גם מבצע בעל ערך ו-3 סיפורי הצלחה מרגשים.
חילקנו 2400 לתושבי הסביבה
ונכנסו 14 איש לקבל שירות. זאת סטטיסטיקה מטורפת!!!
בחברה גדולה העלנו על קובץ אקסל אחד ארוך את כל אפיקי הפרסום
כיום אנו יודעים כמה עלה ליד, האם האפיק הזה שווה את ההשקעה, אם יש שבוע חלש מייד אנו יודעים איפה הבעיה ומתקנים.
יש שליטה מלאה.
לכן, כשהמסרים מדוייקים והדיווק נמדד בסטטיסטיקה – מתרחשים פלאים.
ייעוץ שיווקי זאת הדרך האחראית לטפל בשיווק
אנחנו לא אנשי אינטרנט – אנחנו שולטים בנעשה בתחום בדיגיטל וכך מייעלים את עבודת המקדמים ובוני האתרים.
אין לנו עסק לפייסבוק אבל אנחנו יודעים פייסבוק על בורייה ואי אפשר לשטות בנו.
אנו עולים על טעויות קטנות וגדולות שחברות לפייסבוק עושות.
מאות הצלחות מדברות בעד עצמם!
דברו איתנו !