כוחה של תקשורת טובה

כוחה של תקשורת טובה

אנחנו נמצאים בעידן שיש בו מלא גירויים, מלא פרסומות, סמסים שאף אחד לא פותח…
האדם הממוצע בעולם המערבי רואה 3500 פרסומות ביום אחד.
אז יש את מקדולנד'ס וקוקה-קולה שיכולות להרשות לעצמן לקחת 350 שטחי פרסום מתוך ה 3500 אבל 99.9999 מאיתנו לא יכולים להרשות לעצמנו להוציא 4 מיליון בחודש על פרסומות.

אז איך שורדים? איך צליחים להעביר מסר לקהל היעד?

הגדרה של תקשורת: תקשורת הוא העברה של חלקיק ממקום אחד במרחב למקום אחר במרחב.
כשיש מי שמוסר ומי שמקבל את התקשורת.
התקשורת שמתקבלת בנק' הממסר צריכה להכיל שכפול והבנה.
החלקיק יכול להיות מילה מדוברת, הודעה כתובה או רעיון.

אם אני מספרת למישהו על חתול אפור אז הוא צריך לראות אצלו תמונה במיינד של חתול אפור ולהבין מה רציתי. רק אז תקשורת יכולה להתקיים.
אם אני מדברת על חתול אפור ובצד השני מישהו משכפל עז – חד משמעית אין תקשורת.

יש לנו כמפרסמים, כמתקשרים אחריות גדולה מאוד על שיכפול והבנה בצד המקבל.
לכן, תקשורת חייבת להיות ברורה.
החוק שלי הוא: מה שאני לא אומרת פנים מול פנים – אני לא כותבת (בסמס, בדיוור).
כשאני מוציאה סמסים עבור קבלנים
או כשאני מוציאה סמס עבור כל ספק מענף הבנייה שמעוניין ליצור תקשורת עם אדריכלים
התקשורת תמיד ישירה, אדיבה ומסתיימת עם סימן שאלה בסוף. כדי להניע את מקבל התקשורת לפעולה וליצור תוצאה רצוייה של זריעת זרע.

בענף הבנייה והעיצוב אדריכלים רבים אוהבים את הקשר עם הספקים.
אדריכלים מחפשים ספקי עף איכותיים, ספקי צבע איכותיים, ספקי ברזל איכותיים, ספקים שיתנו להם פתרונות יצירתיים ליצירות שלהם.
לכל הקשר הקבוע עם אדריכלים מזין ומפרה אחד את השני.
כמובן שחייבים לשמור על אדיבות, ענייניות, אהדה, וככול שהחומרים מעניינים יותר – כך האדריכל או המעצב יתעניין יותר במוצר.

יש לי לקוח שיש לו מוצר ייחודי – צביעה על כל חומר עם מתכת נוזלית.
דבר מיוחד ומעניין. – ההתעניינות היא מטורפת.
ככל שהמוצר יותר מעניין – כך ההתעניינות בו תהייה גבוהה.

חברים לסיכום,
תוציאו הרבה תקשורות החוצה,
בנייד שלכם יש הרבה טלפונים של קהל היעד.
תשאלו מה שלומם בוואטסאפ.
התקשורת היא אישית, אדיבה ושואלת שאלה בסוף.

הקשרים האישיים שתבנו במהלך תפקידכם הם יהיו אבני הבניין של העסק.
ענף העיצוב והבנייה הוא עולם קטן, אתה חייב לדעת לתת שירות טוב כדי להמשיך את שהותך העסקית עם אדריכלים ומעצבים.

מאמרים נוספים בנושא

6 שלבי המכירה
6 שלבי המכירה

ראה עוד
איך כותבים תוכן שיווקי? (בענף העיצוב, האדריכלות והבנייה)
איך כותבים תוכן שיווקי? (בענף העיצוב, האדריכלות והבנייה)

ראה עוד
גדלים לפייסבוק ולאינסטגרם
גדלים לפייסבוק ולאינסטגרם

ראה עוד
WhatsApp
היי זאת נטע :-)
אפשר לתת לך הצעה טובה לשיווק העסק שלך?