איך הופכים לקוח מאוכזב ללקוח שמח?

  1. קודם כל תן לו לשפוך את הלב. אפילו שאל אותו שאלות להבנה מלאה של הסיטואציה.
  1. תראה לו שאתה מבין אותו.
  1. קח אחריות על דברים שאתה גרמת או שהעסק גרם או שהעובדים גרמו אשר יצרו תוצאה של חוסר שביעות רצון אצל הלקוח.
  1. נסה להשמיע באוזניו מה היה הכי אידיאלי לעשות באותה סיטואציה.
  1. תקן את הנזק שנגרם, חשוב על פיצוי הולם.
  1. שאל את הלקוח הוא הוא מרגיש עכשיו?

סביר להניח שרבה יותר טוב!

מאמרים נוספים בנושא

הגדלת מחזור מכירות ע"י שיווק נכון

ראה עוד
תכנית אסטרטגית

ראה עוד
מהי מנהיגות

ראה עוד