הדרכת מכירות
  • מה הלקוחות שלנו מספרים!

    גדלנו מאוד במחזור מאז שאנחנו עם סורוצקי.

    לא! תמצאו! יועצים! עסקיים! יותר! טובים!!!

    מובן!?

    תומר ושלומי, שיטה – עץ בידיים טובות

  • מה הלקוחות שלנו מספרים?

    בעזרתכם העלתי את כמות הפניות.
    אנחנו מוצפים.

    דניאל כהן, מנכ"ל חברת  A-Point מערכות

  • מה הלקוחות שלנו מספרים?

    מאז שאתם איתנו המצב במפעל
    הרבה יותר טוב.
    אתם עושים עבודה טובה
    וזה אדיר מבחינתי!

    אריק אלבז, מנכ"ל חברת  זדקה ארונות

20 טיפים להרמת מחלקת קשרי אדריכלים

  1. הכינו תמונות טובות של פרוייקטים או מוצרים.
    אל תעלו תמונות של פרוייקטים שרואים בהם כבלים יוצאים מהקיר, פח פתוח ואיזורים לא מסודרים.
    התמונות צריכות להיות מכבדות ומעניינות.
    לגבי הצילומים עצמם, נסו שיהיו מעניינים, צילומים שבתוכם בני אדם הופכת את התמונה למעניינת.
  2. הכינו רשימה ארוכה של סיפורי הצלחה/ חוות דעת של לקוחות – זה ותמונות הם הלחם והחמאה של אנשי השיווק!
  3. את החוות דעת של האדריכל עם תמונות הפרוייקט מפרסמים בפייסבוק, בדיוור אלקטרוני ובאתר שלך.
  4. אסוף את כל ה- data שיש לך מכל כך הרבה שנים של עשייה:
    מהנייד שלך, מהאימייל שלך, וכל כרטיסי הביקור שאספת עם השנים וכמובן ניתן לרכוש data מחברות מורשות.
  5. מידי חודש שלח דיוור אלקטרוני מעניין ומגוון.
    תראה פרוייקטים מעניינים, טיפים חשובים וכד׳
  6. לאחר ימים ספורים השתמש בסטטיסטיקה של מערכת הדיוור כדי לדעת את מי המייל שלך עניין וכך תוכל ליצור קשר אפקטיבי ביותר.
  7. דאג שעמוד הפייסבוק שלך נראה טוב, שהלוגו במקום, שיש מספר טלפון בקאבר יחד עם תמונות טובות.
  8. העלה פוסטים של תמונות פרוייקטים וממן אותם,
    לא כ״בוסט פוסט״ אלא בפוסט ממומן שמאחורי הקלעים בחרת לך קהל של אדריכלים.
  9. בפייסבוק ניתן להכניס מיילים או טלפונים ניידים וליצור קהל מאוד ספציפי – הכניסו את רשימת האדריכלים שלכם לפייסבוק ולשם פרסמו את הפרוייקטים.
    במנהל המודעות – קהלים – קהל מותאם אישית – העלה קובץ.
  10. שכל פרטי הפרסום שלך יראו טוב ויתנו רושם איכותי וחדשני.
  11. אל תעלה תמונות לפייסבוק ללא הוספת הלוגו לתוך התמונה. חשוב שזהות התמונה תשמר.
  12. אפרופו הוספת לוגו – אני משתמשת בתוכנה חינמית ומקסימה שעוזרת לי לעשות דברים יפים ללא עזרה של מעצבת- האתר נקרא com – ממליצה בחום!
  13. בפייסבוק האישי שלך הכנס אדריכלים ומעצבים
    והפוך אותם לחברים חמים שלך ע״י כל שתגיב לפוסטים שלהם.
  14. שיהיה לך את הרצון והיכולת להרים טלפון בקלות ובכיף ל- 20 אדריכלים וצעצבים כל יום. שיהיה לך את הרצון האמיתי ליצור תקשורת ולעזור למי שצריך עזרה.
  15. כמות התקשורת החוצה היא זאת שתקבע בסוףאת הכמות הפגישות האיכותיות שתקבע.
  16. הנוסח בכתיבת מייל אישי או בהודעה בפייסבוק
    חייב להיות תקשורת אמיתית ופשוטה נטולה במשפטים כמו ״אמינות ללא תחרות״, ״מוניטין״ וכד׳
  17. זיכרו- אתם לא מוכרים שום דבר, אתם מוצאים מחטים בערימת שחט.
  18. נסו לעשות שיתופי פעולה עם חברות אחרות שיש לה מוצרים משלימים לשלכם, ככה אתם מגיעים ליותר קהל יעד וזה מומלץ.
  19. אירועים קטנים ובינוניים בחללי התצוגה שלכם הם מומלצים רק שימו לב שאתם לא מבזבזים יותר מידי כסף.
  20. חשוב חשוב למי שעושה אירוע אדריכלים – העבירו משוב בסוף האירוע וגלו למי יש פרוייקט רלוונטי עבורכם.

בהצלחה! 

רק מה טיפים האילו אפשר לייצר אחלה הכנסה!