אימון עסקי בשילוב אימון אישי לקריירה

אימון עסקי בשילוב אימון אישי לקריירה

הרבה אנשים שעומדים בפני הדילמה וההחלטה במה לעסוק ומה ללמוד מקבלים החלטות לעיתים מוטעות ופזיזות שלא תמיד מבוססות על התאמה אישית ונבונה. אנשים רבים מוכשרים מאוד, שמעוניינים להגיע לקריירה טובה ומוצלחת, לא מייחסים מספיק חשיבות למה באמת הכיוון הנכון שלהם ובמה נכון להם לעבוד וממקסם את כל היכולות והכישרונות שלהם.

זה השלב שבו מומלץ להתייעץ עם יועץ קריירה שיכול לסייע בנקודה רגישה ושלב קריטי זה, על מנת לקבל החלטה נבונה ואמיצה ולשנות או להתחיל קריירה מתאימה שתואמת לכישורים ולאופי של המבקש ייעוץ.

אימון אישי להצלחה בקריירה

יועץ קריירה תפקידו בתחום אימון עסקי בשילוב עם אימון אישי לקריירה, להתלוות לאדם שבא לקבל ייעוץ באופן רציני ואחראי לאורך כל התהליך עד יישום העצות ותחילת העבודה ומציאת הקריירה. הוא האדם שיידע להבחין בכישורים של כל אחד ויידע להתאים אותם לתחומי עיסוק מגוונים. היועץ יקשיב להעדפותיו של מבקש הייעוץ או לבעל העסק בנוסף לאימון עסקי לכלל הצלחת הארגון, ובעזרת כל הנתונים שיקבל מכל אחד הוא יוכל להפנות אותו למקום הכי טבעי וראוי לו. הוא יידע להשתמש בכל הכלים והניסיון שלו ולהעניק אותם ללקוח שלו,  זו מטרתו והוא נועד על מנת להקל על כל אחד שמתלבט בבחירה של קריירה במהלך חייו, ועוזר לשלב אותם בשוק העבודה, כשהם ממצים את מלוא הפוטנציאל האישי שלהם.

יתרונות ההיכרות היסודית שיוזם היועץ

ייעוץ ואימון קריירה יעניק תמונה מדויקת לגבי האופציות של הלימודים שמתאימים ללקוח לפי נתונים של שכר בכל מיני מקצועות רלוונטיים, רמות התאמה ורמת הסיפוק שכל אחד יוכל לקבל מכל אפשרות בפועל שמתאימה עבורו. היועץ הוא למעשה שילוב של מידע תכני לבין התאמה לשאיפות ולכישורים של המתייעץ. זאת יהיה ניתן לעשות אך ורק לאחר היכרות עמוקה בין המבקש ייעוץ למייעץ, שכן זו הדרך היחידה שתאפשר להגיע לבחירה של עבודה שתספק את המבקש ייעוץ מכל בחינה שהיא. גם בעל העסק שמעוניין בייעוץ ובאימון קריירה, יקבל את הייעוץ הנכון כדי למנף את ההצלחה של העסק או הארגון שברשותו.

מדוע אנשים היום יותר ויותר בוחרים ללכת ליעוץ קריירה?

הרבה אנשים שמגיעים לפרשת דרכים או מתלבטים עמוקות לגבי בחירת מקצוע נכון להם, לגבי הצלחה של העסק שלהם- הם מרגישים שהוא תקוע ולא מצליח לשגשג ולהרוויח ולכן נמצאים בתוך מערבולת של מגוון תחושות, או שאינם יודעים באיזה מקצוע לבחור, האפשרויות גדולות, בעיקר בעידן היום שיש בו שפע של בחירה, אנשים גם פוחדים לבזבז זמן יקר ורוצים להיות מדויקים בבחירות ומסופקים בעיקר. גם לצד הכספי יש פן חשוב בנושא מכיוון שהמחייה כיום יקרה וכל אחד רוצה לבחור בקריירה שיכולה לכלכל אותו באופן מספק. לכן יועץ קריירה הוא האדם המהימן שמסוגל למקד כל אחד ואחת ולהציג בפניהם תמונה מציאותית של אפשרויות תעסוקתיות ולתת להם נקודות מבט נבונות, חיזוקים אמתיים ומניעים לקריירה מוצלחת.

יעוץ בכל תחום

הצטרפות לסדנא לקריירה וזוגיות על ידי מאמן שתפקידו ליווי עסקי ושילוב בין השניים, הוא פתרון אידאלי שיכול להעניק הרבה כלים בכל תחום בחייכם. לעיתים יש קשר לקריירה עסק שמנהל וזוגיות, כל אלה צריכים כלים וכמה עקרונות חשובים על מנת להתנהל נכון. זאת תוכלו לקבל בסדנא במפגש או בכל הזדמנות בה תרצו להקשר עם מאמן בתחומים אלה. תקבלו מתנה לחייכם שתוכל לארגן אתכם בכמה מישורים בחיים ולהבטיח הצלחה בכל תחום.

תגיות:

מאמרים נוספים בנושא

6 שלבי המכירה
6 שלבי המכירה

ראה עוד
איך כותבים תוכן שיווקי? (בענף העיצוב, האדריכלות והבנייה)
איך כותבים תוכן שיווקי? (בענף העיצוב, האדריכלות והבנייה)

ראה עוד
גדלים לפייסבוק ולאינסטגרם
גדלים לפייסבוק ולאינסטגרם

ראה עוד
WhatsApp
היי זאת נטע :-)
אפשר לתת לך הצעה טובה לשיווק העסק שלך?