טיפים
  • מה הלקוחות שלנו מספרים!

    גדלנו מאוד במחזור מאז שאנחנו עם סורוצקי.

    לא! תמצאו! יועצים! עסקיים! יותר! טובים!!!

    מובן!?

    תומר ושלומי, שיטה – עץ בידיים טובות

  • מה הלקוחות שלנו מספרים?

    בעזרתכם העלתי את כמות הפניות.
    אנחנו מוצפים.

    דניאל כהן, מנכ"ל חברת  A-Point מערכות

  • מה הלקוחות שלנו מספרים?

    מאז שאתם איתנו המצב במפעל
    הרבה יותר טוב.
    אתם עושים עבודה טובה
    וזה אדיר מבחינתי!

    אריק אלבז, מנכ"ל חברת  זדקה ארונות

שיתוף פעולה עסקי – יתרונות וחסרונות

אם עסק יכול לחלק את עצמו לעמה חלקים זה יכול להיות נהדר עבורו.

שיתופי פעולה יכולים להיות מוצלחים מאוד.

שיתוף פעולה משמעו ששני העסקים דואגים להביא עבודה אחד לשני.

נהוג אצלנו בארץ לומר 'אני רוצה לשתף פעולה איתך בזמן שרק זה שמבקש מעוניין שיזרימו אליו עבודות, זה אינו שיתוף פעולה.

שיתוף פעולה טוב יהיה ששני הגורמים דואגים לחליפין הוגן בין הצדדים ומביאים עבודה אחד לשני.

דוגמאות:

  • גנן משתף פעולה עם איש דקים ופרגולות.
  • יועץ עסקי משתף פעולה עם חברת קידום אתרים- שניהם עובדים עם עסקים ויכולים להפנות אחד לשני.
  • יועץ פיננסי משתף פעולה עם יועץ שיווקי – הם אינם נותנים את אותו השירות.

ככל שתיצור יותר שיתופי פעולה כך יגדל הסיכוי שיגיעו עבודות ממקומות חדשים ושונים מהקווי שיווק הרגילים שלך.

כדי לא לבזבז פניות, עדיף לתת לספקים מתחרים פניות שאנו בוחרים שלא לטפל בהם. לדוגמה: חברתנו אינה מספקת שירותים לעסקים זעירים או לפתיחת עסק.

כשמגיעה פנייה מסוג זה אני אפנה את הפונים ליועץ עסקי טוב שעובד עם עסקים זעירים. הוא ישלם לי על כך ואני הרווחתי כפליים:-)