טיפים
  • מה הלקוחות שלנו מספרים!

    גדלנו מאוד במחזור מאז שאנחנו עם סורוצקי.

    לא! תמצאו! יועצים! עסקיים! יותר! טובים!!!

    מובן!?

    תומר ושלומי, שיטה – עץ בידיים טובות

  • מה הלקוחות שלנו מספרים?

    בעזרתכם העלתי את כמות הפניות.
    אנחנו מוצפים.

    דניאל כהן, מנכ"ל חברת  A-Point מערכות

  • מה הלקוחות שלנו מספרים?

    מאז שאתם איתנו המצב במפעל
    הרבה יותר טוב.
    אתם עושים עבודה טובה
    וזה אדיר מבחינתי!

    אריק אלבז, מנכ"ל חברת  זדקה ארונות

שחיקה אצל עובדים – מה עושים?

עובדים שכירים בשונה מבעלי עסקים צריכים לעיתים קרובות לרענן את עצמם. הם נשחקים, משועממים, עובדים בניוטרל, הופכים למובטלים סמוים ועוד.

בעל עסק, כדי שהעובדים שלך ירגישו חלק חשוב מהמערכת צריך לקרות כמה דברים.

  1. ערוך ישיבות צוות כל שבוע
    מאוד חשוב לשמוע כל עובד ועובד, לעדכן מה קורה, לשמוע מהעובדים איך הם פתרו בעיות, ולשים יעדים לשבוע הקרוב. (מידע נוסף על ניהול עובדים נכון)
  2. וודא שסביבת העבודה מסודרת ונקייה ונעימה לעבודה ממושכת.
  3. אתגר את העובדים שלך עם יעדים, משימות שבהם הם קצת יוצאים מהקופסה במסגרת תפקידם וגם אל במסגרת תפקידם.
  4. כדאי לערוך תחרות בין העובדים או בין המחלקות השונות. לדוגמה: העובדים נותנים רעיונות להתייעלות של החברה והתייעלות של שירות הלקוחות והזוכה מקבל 1500 שקל תוספת למשכורת, או מקבל סופ"ש זוגי.
  5. צריכה תמיד להיות תקשורת חופשית למנכ"ל לכן כדאי לשים תיבת דואר עבור תקשורות למנכ"ל.
  6. ערוך משחק של תפוקה שהזוכה מקבל מתנה.
  7. שים את מדדי התפוקה של העובדים על לוח גדול שכולם יוכלו לראות.
  8. ערוך העשרות לעובדים שלך. הפוך אותם ליותר מיומנים ויותר טובים. לדוגמה: העשרת עובדים, אימון מכירות לאנשי מכירות, הרצאות שהמנכ"ל עושה וכד'

קבלו טיפים נוספים לניהול טוב

בהצלחה,
נטע סורוצקי