טיפים
  • מה הלקוחות שלנו מספרים!

    גדלנו מאוד במחזור מאז שאנחנו עם סורוצקי.

    לא! תמצאו! יועצים! עסקיים! יותר! טובים!!!

    מובן!?

    תומר ושלומי, שיטה – עץ בידיים טובות

  • מה הלקוחות שלנו מספרים?

    בעזרתכם העלתי את כמות הפניות.
    אנחנו מוצפים.

    דניאל כהן, מנכ"ל חברת  A-Point מערכות

  • מה הלקוחות שלנו מספרים?

    מאז שאתם איתנו המצב במפעל
    הרבה יותר טוב.
    אתם עושים עבודה טובה
    וזה אדיר מבחינתי!

    אריק אלבז, מנכ"ל חברת  זדקה ארונות

קשרי אדריכלים

תוכנית הרמת מחלקת קשרי אדריכלים

בתוכנית זו אנו מעניקים הכשרה, ליווי וייעוץ לך ולמנהל השיווק שלך להרמת מחלקת קשרי אדריכלים לתפארת!

במידה וצריך אנו מגייסים ומכשירים מנהל/ת שיווק וקשרי אדריכלים חדש/ה לפי הקרטריונים הדרושים להצלחת התוכנית.

מטרת התוכנית היא הגדלת כמות הפרוייקטים אשר יגיעו דרך אדריכלים ומעצבים!

הדרך להשגת המטרה היא בניית ערוצי התקשורת מול קהל ושמירה על שיתופי הפעולה לאורך זמן.

ההכשרה באה לידי ביטוי בפרמטרים הבאים:

1. פייסבוק ללא הוצאה כספית:

א. הכרות העבודה השוטפת בפייסבוק מול אדריכלים ומעצבי פנים.
ב. הגדלת מאגר החברים והעמקת הקשר איתם דרך פייסבוק.
ג. פנייה יזומה, ממוקדת ע"י תסריט מדוייק לקהל הפוטנציאלי.

2. פייסבוק ממומן:

א. 4 המרכיבים החשובים להצלחת מודעה ולימוד מעמיק של כל אחד מהנקודות
קהל, תמונות, תקציב ותוכן.
– פילוח מדויק של קהל היעד – לאדריכלים ולקהל הפרטי (קהל אדריכלים שישמש מעתה והלאה את הפרסומים)
– בחירת תמונות נכונות לפרסום
– ניהול תקציב מודעות : פוסט ממומן, לייקים לדף, לידים
– תוכן שיווקי הכולל קופירייטינג – אינטרקציה עם הגולשים
ב. הכרה ותפעול מנהל המודעות בפייסבוק (מאחורי הקלעים)
ג. משיכת תשומת הלב של האדריכלים ע"י הכרת המוצרים + קריאה לפעולה.
ד. קידום העמוד באופן אורגני, שמירה על סטטיסטיקה בגרף עולה, מדידת נתוני הוצאה מול חשיפה והתייעלות.

3. אירועים מיוחדים לאדריכלים ומעצבים:

החל מ- 15 ועד 100 משתתפים
א. הכנה מוקדמת של תכנים שמעניינים אדריכלים.
ב. הכנת הזמנה מעוצבת ושליחתה במייל כולל טופס צור קשר.
ג. הכנת האירוע עצמו: כיבוד, צלם, הרצאות, מתנה צנועה וכד'.
ד. לאחר האירוע המוזמנים ימלאו משוב שיספק לנו נתונים על פרוייקטים רלוונטים בזמן הווה.

4. הצטרפות לקהילה חמה – קשרי אדריכלים:

א. השתתפות באירועים הכוללים : יזמים, קבלנים, אדריכלים ומעצבים מהתחום
ב. קבוצת וואטסאפ פעילה עם יותר מ250 משתתפים מתחום הבנייה
ג. ליווי יד ביד להכרות עם אדריכלים ומעצבים בקהילה.

5. דיוור אלקטרוני

א. הכרת מערכת הדיוור "שלח מסר" (או כל מערכת אחרת במידה וקיימת) והיכולת להכין דיוורים עפ"י הנדרש לרבות דפי נחיתה, טפסי צור קשר, דפי תודה וכד'.
ב. היכרות עם תוכנת עיצוב חינמית שתשמש להכנת חומר שישלח בדיוור אלקטרוני (תמונות, סיפורי הצלחה ותוכן).
ג. איסוף של כתובות מייל של אדריכלים ומעצבי פנים והכנסתם לתוך המערכת.
ד. שליחת דוא"ל בתפוצה רחבה ועבודה צמודה לאחר השליחה.
ה. הכרת עם הסטטיסטיקה של הדיוור – פנייה ממקודת לאדריכלים לאחר שליחת הדיוור והבנת הנתונים של הסטיסטיקה כדי להגדיל את פגישות המכירה הממוקדות.

6. יצירת קשר עם אדריכלים עבור תיאום פגישות איכותיות

א. בניית תסריט שיחה חד ומקצועי.
ב. אימון ופקרקטיקה בזמן אמת עד תוצאה סופית מושלמת.
ג. יצירת בטחון ושליטה בשיחה.

7. יצירת רעיונות מקוריים שיבדלו אותך מהתחרות והמתחרים

א. מיתוג העסק מול קהל האדריכלים והמעצבים.
ב. בידול מהמתחרים ומהתחרות "הרגילה".
ג. חשיבה משותפת ויצירת דרך פעולה מחוץ לקופסא.

8. עבודה שוטפת עם תכנת עיצוב חינמית

א. עיצוב דף הפייסבוק ומודעות לפרסום.
ב. עיצוב הדיוור האלקטרוני
ג. עיצוב חומרים פרסומיים שוטפים.

9. סטטיסטיקות של מחלקת קשרי אדריכלים

א. הכנת מדדי תפוקה לכל אחד מהפרמטרים שצויינו לעיל (טלמיטינג, דיוור, פייסבוק, אירועים)
ב. הכנת גרף שיראה בצורה ברורה את התפוקה הממשית של המחלקה.
ג. כלי ניהול הסטטיסטיקה וטיפול במצבים שיש 'סכנה' (מושג טכני שמשמעו גרף עם ירידה חדה) או 'שפע' (מושג טכני שמשמעו גרף עם עליה חדה).

תהליך העבודה

• יתקיימו 4 פגישות בחודש, כל שבוע פגישה.
• חלק מהפגישות יהיו הדרכות מרוכזות בקבוצה קטנה עם עוד 2,3 לשוחות.
• הדרכה סמינר עורכת כ-4 שעות
• כל פגישה אצל הלקוח עורכת כשלוש שעות.

1. בכל פגישה יטופל הנושא לפי התוכנית האסטרטגית המפורטת לעיל.

א. הבנת כל נושא ונושא לעומקו עד יישום מלא, פתרון בעיות שעולות תוך כדי תנועה.
ב. תיאוריה והבנה של הצעד הבא בתוכנית.
ג. מטלות ליישום לפגישה הבאה.
ד. קביעת מדיניות הדואגת לכך שהפעולות הנכונות מתבצעות כברור מאליו בדרך קבע.

2. קשר טלפוני ללא הגבלה ורצוי כמה שיותר עבור:

א. פתרון בעיות שאלות הקשורות ליישום וכד'.