טיפים
  • מה הלקוחות שלנו מספרים!

    גדלנו מאוד במחזור מאז שאנחנו עם סורוצקי.

    לא! תמצאו! יועצים! עסקיים! יותר! טובים!!!

    מובן!?

    תומר ושלומי, שיטה – עץ בידיים טובות

  • מה הלקוחות שלנו מספרים?

    בעזרתכם העלתי את כמות הפניות.
    אנחנו מוצפים.

    דניאל כהן, מנכ"ל חברת  A-Point מערכות

  • מה הלקוחות שלנו מספרים?

    מאז שאתם איתנו המצב במפעל
    הרבה יותר טוב.
    אתם עושים עבודה טובה
    וזה אדיר מבחינתי!

    אריק אלבז, מנכ"ל חברת  זדקה ארונות

קשרי אדריכלים

המטרה:

להרים מחלקה לתפארת של קשרי אדריכלים, להגדיל את כמות הפרוייקטים שמגיעים דרך אדריכלים.

ליצור תקשורת שוטפת וקבועה איתם כדי שיסגרו יותר עסקאות.

קשרי אדריכלים

המחלקה תימדד בסטטיסטיקה לפי: פגישות שהתבצעו עם אדריכל וסגירות שהגיעו מאדריכל.

תוכנית ליווי שיווקי – קשרי אדריכלים

המחלקה תמדד בסטטיסטיקה לפי: פגישות שהתבצעו עם אדריכל וסגירות שהגיעו מאדריכל.

המטרה – סטטיסטיקה במגמת עליה במחלקת קשרי אדריכלים.

פירוט: 

  1. דיוור אלקטרוני

א. הכרת מערכת הדיוור "שלח מסר" (או כל מערכת אחרת במידה וקיימת) והיכולת להכין דיוורים עפ"י הנדרש לרבות דפי נחיתה, טפסי צור קשר, דפי תודה וכד'.

ב. היכרות עם תוכנת עיצוב חינמית שתשמש להכנת חומר שישלח בדיוור אלקטרוני
(תמונות, סיפורי הצלחה ותוכן).

ג. איסוף של כתובות מייל של אדריכלים ומעצבי פנים והכנסתם לתוך המערכת.

ד. שליחת דוא"ל בתפוצה רחבה ועבודה צמודה לאחר השליחה.

ה. הכרת עם הסטטיסטיקה של הדיוור – פנייה ממקודת לאדריכלים לאחר שליחת הדיוור והבנת הנתונים של הסטיסטיקה כדי להגדיל את פגישות המכירה הממוקדות.

  1. טלמיטינג (להרים טלפון כדי ליצור פגישה)

א. "כובע טלמיטינג" – הכל אודות התפקיד. (כובע זה מכיל את כל הנתונים הדרושים כדי להצליח בתחום הטלמיטינג. נתונים אלה ישמרו ויתוייקו אצלכם ויהיו חלק בלתי מפרד מהכובע של קשרי אדריכלים כולו).

ב. הכנת תסריט שיחה מדוייק שיביא להישגים ולכמות פגישות יפה.

ג. אימון טלמיטינג על 'יבש' ועל 'רטוב' – טיפול בהתנגדויות, הארת עיניים לגבי המוצר וכד'.

ד. כולל הוצאה מתקיעות במידה ויש התפנצ'רות בנושא הטלמיטינג.

  1. פייסבוק

    ללא הוצאה כספית:

א. הכרות העבודה השוטפת בפייסבוק מול אדריכלים ומעצבי פנים.

ב. הגדלת מאגר החברים והעמקת הקשר איתם דרך פייסבוק.

ג. פנייה יזומה, ממוקדת ע"י תסריט מדוייק לקהל הפוטנציאלי.

    הוצאה כספית:

א. הכנת דף נחיתה ספציפית לאדריכלים ומעצבי פנים – קריאה להצטרפות!

ב. הבאת ערך לכל אדריכל שיצטרף.

ג. קידום ממומן של דף נחיתה זה – רק לאדריכלים ומעצבי פנים הנמצאים בפייסבוק.

  1. אירועים בקבוצות קטנות לאדריכלים ומעצבים

א. הכנה מוקדמת של תכנים שמעניינים אדריכלים.

ב. הכנת הזמנה מעוצבת ושליחתה במייל כולל טופס צור קשר.

ג. הכנת האירוע עצמו: כיבוד, צלם, הרצאות, מתנה צנועה וכד'.

ד. לאחר האירוע המוזמנים ימלאו משוב שיספק לנו נתונים על פרוייקטים רלוונטים בזמן הווה.

  1. סטטיסטיקות של מחלקת קשרי אדריכלים

א. הכנת מדדי תפוקה לכל אחד מהפרמטרים שצויינו לעיל (טלמיטינג, דיוור, פייסבוק, אירועים)

ב. הכנת גרף שיראה בצורה ברורה את התפוקה הממשית של המחלקה.

ג. כלי ניהול הסטטיסטיקה וטיפול במצבים שיש 'סכנה' (מושג טכני שמשמעו גרף עם ירידה חדה) או 'שפע' (מושג טכני שמשמעו גרף עם עליה חדה).

תהליך העבודה

יתקיימו 4 פגישות בחודש, כל שבוע פגישה. 

  • כל פגישה עורכת כשלוש וחצי שעות.
    בכל פגישה יטופל הנושא לפי התוכנית האסטרטגית המפורטת לעיל.

     א. הבנת כל נושא ונושא לעומקו עד יישום מלא, פתרון בעיות שעולות תוך כדי תנועה.

     ב. תיאוריה והבנה של הצעד הבא בתוכנית.

     ג. מטלות ליישום לפגישה הבאה.

     ד. קביעת מדיניות הדואגת לכך שהפעולות הנכונות מתבצעות כברור מאליו בדרך קבע.

  • קשר טלפוני ללא הגבלה ורצוי כמה שיותר עבור:

     א. פתרון בעיות שאלות הקשורות ליישום וכד'.


להורדת טופס ההרשמה המלא לחצו כאן או מלאו את פרטיכם בטופס צור הקשר ונחזור אליכם בהקדם

לפרטים נוספים