פיתוח מנהלים
  • מה הלקוחות שלנו מספרים!

    גדלנו מאוד במחזור מאז שאנחנו עם סורוצקי.

    לא! תמצאו! יועצים! עסקיים! יותר! טובים!!!

    מובן!?

    תומר ושלומי, שיטה – עץ בידיים טובות

  • מה הלקוחות שלנו מספרים?

    בעזרתכם העלתי את כמות הפניות.
    אנחנו מוצפים.

    דניאל כהן, מנכ"ל חברת  A-Point מערכות

  • מה הלקוחות שלנו מספרים?

    מאז שאתם איתנו המצב במפעל
    הרבה יותר טוב.
    אתם עושים עבודה טובה
    וזה אדיר מבחינתי!

    אריק אלבז, מנכ"ל חברת  זדקה ארונות

עסק משפחתי – איך הופכים יתרון לחיסרון וההפך?

היתרון של עסקים משפחתיים זה שבני המשפחה הם בדרך כלל חברי קבוצה נאמנים ואכפתיים יותר מהעובד השכיר שאינו בעל קשר משפחתי.

החיסרון שלעיתים הם נותנים דרור לכעסים ונדלקים אחד על השני הרבה מעבר למה שהיה קורה לו לא היו בני משפחה.

מה לעשות בעסקים משפחתיים?

  1. חלוקת תפקידים ברורה.
    מי המנכ"ל? כמוהו יש רק אחד למרות שישנם שותפים.
    מי על הכספים? מי על השיווק? מי על המכירות? מי על השירות?
    אין אפשרות שכולם יעשו את הכל.
    כל אחד לוקח על עצמו תפקיד שהוא טוב בו ועושה ומודד אותו עפ"י מדדי תפוקה.
  2. לא עוקפים ולא נכנסים בתפקיד אחד של השני.
    רק המנהל או המנכ"ל יכולים לעקוף אבל רק כאשר יש סיטואציה מסוכנת לעסק.
  3. מדברים בצורה יפה, לא נדלקים אחד על השני, לא חותכים תקשורת אחד של השני, משתדלים שתהיה אוירה נעימה.
  4. שמים יעדים ברורים את הדרכים להגיע אליהם.
  5. חייבת להיות הפרדה בין 'כובע' של אמא כשהמשפחה בבית ל'כובע' של 'מנהלת כספים' בזמן העבודה. זה כובע אחר ויש להתייחס לכל אחד מהן כאילו זה אדם נפרד לחלוטין.
  6. אין לעניק בונוס על אי תפוקה למרות שזה בן משפחה!
    חובה להעניק בונוס על הישגים ותפוקה גבוהה.
  7. מה שנכון לך הוא מה שהבחנת בו בעצמך! לא לשתוק על חריגות בעסק ולא להקל ראש עם עשיית פעולות לא תורמות.

לסיום, יש בין לקוחותינו לא מעט עסקים משפחתיים שעזרנו להם בהצלחה מאוד גדולה.

וישנם סיפורי הצלחה מרגשים בתוך דף סיפורי הצלחה שלנו.