טיפים
  • מה הלקוחות שלנו מספרים!

    גדלנו מאוד במחזור מאז שאנחנו עם סורוצקי.

    לא! תמצאו! יועצים! עסקיים! יותר! טובים!!!

    מובן!?

    תומר ושלומי, שיטה – עץ בידיים טובות

  • מה הלקוחות שלנו מספרים?

    בעזרתכם העלתי את כמות הפניות.
    אנחנו מוצפים.

    דניאל כהן, מנכ"ל חברת  A-Point מערכות

  • מה הלקוחות שלנו מספרים?

    מאז שאתם איתנו המצב במפעל
    הרבה יותר טוב.
    אתם עושים עבודה טובה
    וזה אדיר מבחינתי!

    אריק אלבז, מנכ"ל חברת  זדקה ארונות

ניהול צוות עובדים והנעת עובדים בארגון

ניהול צוות נכון בארגוןניתן לומר על עסקים שהערובה הטובה ביותר ליציבות היא מיומנות מנהלית.

ניתן לצפות לכישלון או מפלה של ארגון/ממשלה בגלל החוסר במיומנות לנהל אותה כראוי,

אפילו דברים קטנים כמו ניהול תיקים, רישומי חשבונות, הצבת כוח אדם שמצטברים לאריכות ימים – גורמים נזק עצום.

האמונה של מנהל בצדקת דרכו, היא גורם המשפיע ישירות על הצלחת העסק.

העדר של המיומנות הנדרשת כדי לאתר חוסר ציות, או ביצוע כושל של חובות התפקיד,

יכול לבדו להרוס הנהלה.

זה לא משנה שבמעלה ההנהלה אפשר למצוא אנשים עם כוונה טובה וכמה נבונים וישרים הם,

אם הקווים שלהם מגושמים, ובדרך כלשהי כוזבים,

אם אין להם גיבוי של אנשי מנהל מיומנים ובעלי הכשרה מספקת,

אז הם יכולים למצוא עצמם בטלים ומבוטלים.

זאת נקודת המוצא שממנה מתחילים כשמדובר בניהול צוות עובדים והנעת עובדים בארגון.

עוד על פיתוח מנהלים

קיימים מספר גורמים לכישלון בניהול צוות עובדים:

  1. יש מישהו מהצוות שיש לו תשוקה סודית להרוס. (נרחיב בהמשך)
  2. חוסר הימצאות של טכנולוגיה או שמא נאמר מדיניות ברורה בקשר למוצר/לשירות/ליעדים של החברה.
  3. אי זמינות של הידע הזה.
  4. בורות באשר לטכנולוגיה ולידע, אפילו כאשר היא זמינה.
  5. אי שימוש בטכנולוגיה אפילו כאשר היא זמינה וידועה, משום שהאדם אינו מסוגל.

מיומנות מתחזקת באדם ובקבוצה באמצעות הצלחות.

הצלחות נובעות מצפיית המצב מראש וטיפול בו.

אדמין תקני הוא המפתח להצלחות ולמיומנות הארגון.

כאשר אתה בספק בנוגע לתפקיד שלך, עשה את הדברים הרגילים, השגרתיים והתקניים.

אם בהגדרת התפקיד שלך כתוב לגייס עובדים, אל תלך לרכוש כלי עבודה.

כאשר אדם בתפקיד מסוים אינו מבצע את פעולותיו הרגילות,

הן צוברות פיגור ומופיעות כתנועה על הקווים וכדרישות מאחרים לעשותם.

על פי רוב, יימצא כי אלה שעושים את עבודתם על הצד הגרוע ביותר –

מתלוננים במידה הרבה ביותר וגורמים לצרות הרבות ביותר.

עדיף להשאיר תפקיד לא מאויש מאשר לאיישו באדם לא מיומן/חסר מוטיבציה/רצון להצליח.

זה אחד השיקולים שאנו נתקלים כשאנו נכנסים לארגון ורואים עובדים מזיקים ולא מיומנים.

בעל העסק חושב שאם יפטרם יגרם יותר נזק.

האמת היא שההפך הוא הנכון. עדיף להוריד אותם מתפקיד (חשוב ככל שיהיה)

ואז הנזק מפסיק והדרך למציאת עובד טוב יותר היא נקייה ופנויה.

מנהל ועובדיו חייבים לדעת שאם הם רוצים רמה גבוהה של הפצה ומשכורות גבוהות,

הדרך להשיגן היא פשוטה.

  1. עשה את עבודתך שלך.
  2. התעקש על כך שחבר הצוות האחר יעשה את שלו – אך אל תעשה אותה עבורו.

כל פעם שאתה עושה את עבודתו של בחור אחר עבורו, אתה מחפה על חור מוסווה.

אנשים שהינם "חורים מוסווים" יוצרים תנועה מאוד מפותחת ומעורבלת בארגון ולפתע לפני שתרגיש בכך,

אתה מגן על הבלתי יעילים, יש לך צוות גדול אך שום עבודה לא מבוצעת ואינך מקבל שום יחידות שכר.

לפיכך, הנח לבלתי יעילים לשקוע. אל תגן עליהם.

עשה את עבודתך שלך.

סרב לעשות עבודות של אחרים.

דאג לכך שחברי צוות לא יעילים- גם יראו לא יעילים, בכך שתשאיר את החור פתוח, לא מוסתר.

אל תסתיר עבודה גרועה מן המנהלים.

המשחק שלך איננו להגן על הפשלונרים אלא לדאוג שהעניינים יזוזו.

אפילו אם מנהל מבקש ממך לעשות את עבודתו של משהו אחר – אל תעשה זאת.

במקום זאת אמור "האם הועברתי תפקיד"? אם התשובה שלילית, אמור לו להסתלק! יש לך גיבוי מאתנו :-).

נשמח לשמוע ממך בכל עת ולהמשיך לרתק אותך במידע יעיל ומותאם אישית בנוגע לאיך ליעל את העסק שלך,

צור איתנו קשר בטלפון 08-6551556

או מלא את הפרטים בטופס שבתחתית העמוד:

נשמח לשמוע ממך! סורוצקי- ייעוץ עסקי