פיתוח מנהלים
  • מה הלקוחות שלנו מספרים!

    גדלנו מאוד במחזור מאז שאנחנו עם סורוצקי.

    לא! תמצאו! יועצים! עסקיים! יותר! טובים!!!

    מובן!?

    תומר ושלומי, שיטה – עץ בידיים טובות

  • מה הלקוחות שלנו מספרים?

    בעזרתכם העלתי את כמות הפניות.
    אנחנו מוצפים.

    דניאל כהן, מנכ"ל חברת  A-Point מערכות

  • מה הלקוחות שלנו מספרים?

    מאז שאתם איתנו המצב במפעל
    הרבה יותר טוב.
    אתם עושים עבודה טובה
    וזה אדיר מבחינתי!

    אריק אלבז, מנכ"ל חברת  זדקה ארונות

כיצד מנהלים עסק בצורה נכונה ואפקטיבית

כיום, ניהול עסק הוא דבר מורכב יותר מבעבר.

לפני 15-20 שנה בעל עסק חי על מוניטין, פה לאוזן היה אחד מאפיקי השיווק הכי חזקים שלו.

רופא שיניים שאינו מבין דבר בשיווק ואפילו במכירות, היה יכול להתפרנס בכבוד כי הוא גדל מפה לאוזן, כמוהו גם האדריכל וגם האיש דפוס.

כיום, אם רוצים שהספינה הזאת תשוט בצורה טובה ולא תתבע, ניהול עסק חייב להכיל בתוכו תפקוד בריא של כל המחלקות המרכיבות אותו בצורה טובה.

ניהול עסקי שעובד בצורה טובה חייב שיתקיימו בו הפרמטרים הבאים:

  1. בעל עסק ישר שמנהל בחייו האישיים חיים ישרים, לא מופרזים ומופקרים, שאינו עושה פעילויות לא חוקיות לרבות העלמת מס ומע"מ.
  2. ניהול עסק בצורה טובה זה לדעת לבחור את חברי קבוצתך, ללמד אותם הכל אודות התפקיד ולהכשיר אותם שיהיו חברי קבוצה נאמנים.
    מנהל שרואה ויודע שעובד מסוים הוא אינו חבר קבוצה עליו לתקנו מייד.
    אם העובד לא משתפר, חייב המנהל לפטר את העובד וזה אינו משנה איזה מחיר זה גובה, בהסתכלות לטווח ארוך זה תמיד יהיה שווה.
  3. ניהול תקציב של עסק מחייב את הבעלים לדעת מה קורה בכל מחלקה ומחלקה בעסק, ולהיות מעורב בפעילויות השונות.
  4. אחד הדברים הכי חשובים בניהול עסק הוא חלוקת התפקידים שכל אחד לוקח על עצמו.

אין זה משנה אם זה ארגון של 3 אנשים או 500, חלוקת תפקידים צריכה להתקיים.

לא מעט פעמים, יצא לי לראות עסק של 10 עובדים, שחלוקת התפקידים בו היא שהבעלים עושה את השיווק, המכירות, הניהול, הוא גם מדבר עם לקוחות, ואף נותן את המעטפה לרו"ח, ושאר העובדים הם במחלקת השירות ועובדת אחת בהנהלת חשבונות.

מצב זה לא יגרום רווחה לעסק.

הדבר הנכון לעשות זה לפזר חלוקת תפקידים בצורה שווה כך שכל המחלקות מיושמות בעסק, כך תדע כי ניהול עסקי הוא לא משהו שאתה נופל בו.

הכוונה לניהול טוב של עובדים, ניהול השיווק, ניהול העסק עצמו בתפקיד של מנכ"ל, ולוודא שכל העובדים אכן מספקים את התוצרים שלהם, ניהול המכירות, ניהול השירות או המוצר של העסק וכו'.

ניהול עסקים בצורה נכונה יהיה שבעל העסק מבין ושולט בכל הפרמטרים של העסק.

לרבות ספקים, נותני שירות לעסק ובעלי מקצוע אחרים- זה חשוב.

יחד עם זאת, חשוב שבעל העסק ידע לנהל אותם כדי שלא יווצר בזבוז זמן כזה או אחר.

רוצים לנהל ביעילות ובמסירות? רוצים להצליח במה שאתם עושים? דברו איתנו על זה! חייגו 08-6551556
או מלאו את הטופס בתחתית העמוד

 

נשמח לשמוע מכם! סורוצקי – ייעוץ עסקי