טיפים
  • מה הלקוחות שלנו מספרים!

    גדלנו מאוד במחזור מאז שאנחנו עם סורוצקי.

    לא! תמצאו! יועצים! עסקיים! יותר! טובים!!!

    מובן!?

    תומר ושלומי, שיטה – עץ בידיים טובות

  • מה הלקוחות שלנו מספרים?

    בעזרתכם העלתי את כמות הפניות.
    אנחנו מוצפים.

    דניאל כהן, מנכ"ל חברת  A-Point מערכות

  • מה הלקוחות שלנו מספרים?

    מאז שאתם איתנו המצב במפעל
    הרבה יותר טוב.
    אתם עושים עבודה טובה
    וזה אדיר מבחינתי!

    אריק אלבז, מנכ"ל חברת  זדקה ארונות

כיצד שומרים על חדשנות בתוך העסק

כיצד שומרים על חדשנות בתוך העסק

  1. ישיבות צוות שבועיות עם אנשי המכירות והעובדים בכלל, זה גורם לבעל העסק להיות כל הזמן עם יד על הדופק מכיוון שהעובדים חיים את השטח ואת הלקוחות ויש להם רעיונות והצעות ייעול טובים. (למידע נוסף בנושא)
  1. קיימו משחק מוצלח לעובדים – המטלה היא: תנו להנהלה הצעות לייעול ושיפור שירות הלקוחות והעסק בכללותו.

הזוכה יקבל סופ"ש זוגי.

  1. התשובות נמצאות אצל הלקוחות הקיימים –

יש לעשות סקר טלפוני ללקוחות הקיימים ולשאול אותם שאלות מדוייקות שיתנו תשובות מדוייקות.

לדוגמא:

  • האם השירות היה שקיבלת השביע את רצונך?
  • מה היית משפרת בשירות?
  • מה יהייה מבחינתך 'שירות מעולה' ויוצא דופן?
  • האם תמליצי לחבריך?
  1. סקר לקהל גדול של אנשים (שאינם לקוחות)

דבר זה חשוב מאוד כדי לדייק במסרי השיווק לקהל חדש וליצור אחוזי תגובה טובים בקווי השיווק השונים.

דוגמה אחת מהעולם ואחת של לקוחותינו:

  • מסטיק אורביט אינו שונה מכל מסטיק אחר שהוא ללא סוכר.

כתוצאה מסקר שערכה החברה גילו שרוב בני האדם מודאגים מעששת ומחורים בשיניים.

לכן חברת אורביט קבעה מסר שיווקי חזק – 'אורביט מונע עששת'

עכשיו, עצם לעיסת המסטיק אחרי הארוחה זה מה שגורם לירידה בעששת ולא המסטיק עצמו.

כמובן שמבחינה שיווקית זה אינו משנה. הם עשו את שלהם!

  • סקר שערכנו ללקוחותינו בתחום רפואת שיניים גילה שרוב בני האדם חושבים שרופא שיניים זה כואב וזה יקר.

אז יצרנו את הפלייר הבא:

חדשנות עסקית

2 המסרים החשובים בולטים מאוד ויש הסבר לידם

למה זה לא כואב….  למה זה לא יקר…

נתוני הפרסום?

חולקו 2400 פליירים באיזור שסביב למרפאה.

הגיעו פיזית לקבל שירות – 14 איש!

זהו נתון פנומנלי שהרי אחוזי תגובה של פלייר הינו 1% בלבד.

את הפלייר הזה הכנסנו לתוך מעטפה – דבר שגרם לעליה באחוזי התגובה.

  • סקר שערכנו ללקוחותינו בתחום התכשיטים גילה שרוב הקהל שרוכש תכשיטים הם גברים שקונים לנשים מכיוון שהם רוצים להראות להן שהם אוהבים אותן.

לכן, התגלה מתוך הסקר המסר הבא: תראה לה שאתה אוהב

אז יצרנו את הסלוגן והדף נחיתה הבאים:

איך יוצרים חדשנות בעסק

להיות עם יד על הדופק, להקשיב לשוק ולהיות רלוונטים כל הזמן – זה דבר הכרחי.

בהצלחה,

יגאל סורוצקי