הדרכת מכירות
  • מה הלקוחות שלנו מספרים!

    גדלנו מאוד במחזור מאז שאנחנו עם סורוצקי.

    לא! תמצאו! יועצים! עסקיים! יותר! טובים!!!

    מובן!?

    תומר ושלומי, שיטה – עץ בידיים טובות

  • מה הלקוחות שלנו מספרים?

    בעזרתכם העלתי את כמות הפניות.
    אנחנו מוצפים.

    דניאל כהן, מנכ"ל חברת  A-Point מערכות

  • מה הלקוחות שלנו מספרים?

    מאז שאתם איתנו המצב במפעל
    הרבה יותר טוב.
    אתם עושים עבודה טובה
    וזה אדיר מבחינתי!

    אריק אלבז, מנכ"ל חברת  זדקה ארונות

כיצד לנהל צוות מכירות בצורה מושלמת?

קבלו מספר נקודות שיעזרו לכם לנהל צוות מכירות בצורה קלה, חלקה ומושלמת.

  1. נוכחות אתית – המנהל לא צריך לשתוק על טעויות, פגמים, אי דיוקים של העובדים שלו. 
    העובדים צריכים להיות מתוקנים כשיש סטייה מהנורמה שדרושה והוסכמה. עכשיו, כשמנהל לא שותק על כך וגם עושה זאת בצורה טובה עם תקשורת טובה אשר לא גורמת לאיש המכירות להרגיש טועה – אז תתקיים נוכחות אתית מושלמת.
  2. כל שבוע ישיבת צוות – לא ניתן לשינויים! 
    בישיבה כל אחד מעלה את הפוטנציאלים שלו ושמים בישיבה יעד שבועי לכל איש מכירות.
  3. סטטיסטיקות שמודדות תפוקה 
    בספרים של הייעוץ העסקי יש משפט שאומר Don't listen – LOOK"" 
    לפני שהמנהל שומע למה האיש מכירות לא השיג את היעד הדרוש הוא צריך להתבונן על הסטיסטיקה שלו, על הגרף שלו ולראות אם הוא בעליה ברמה החודשים או בירידה.
    בתוך הנושא של סטטיסטיקות (מדדי תפוקה) יש תת נושא שנקרא 
    "מצבי פעולה":
    איך נראה הגרף ולפי זה מה העובד צריך לעשות באותו שבוע/חודש.
    מידע מדוייק על מצבי הפעולה ניתן למצוא בחוברת הנקראת "מצבי פעולה"

    נשמח שתשאלו אותנו גבי זה.

  4. לוח סטטיסטיקות – הצג את הסטטיסטיקות של כל איש מכירות כל לוח גדול ומשותף אשר כל אחד יכול לראותו.
  5. אחד הדברים החשובים בנוגע לסטטיסטיקות זה –  אף פעם אבל אף פעם לא לצ'פר איש מכירות כשהסטטיסטיקות שלו נמוכות – מה שתקבל זה סטטיסטיקות מנוכות. 
    אף פעם אבל אף פעם אל תעניש או תתקטנן או תהדק את המשמעת שלך עם איש מכירות שהסטטיסטיקות שלו גבוהות.  
    עובד בעל סטטיסטיקות גבוהות הוא פרודוקטיבי, יעיל ואין להוריד או לפנצ'ר אותו עם פעולות אלה. 
    מה שמקבלים אם אכן עושים זאת זה עובד בעל סטטיסטיקות נמוכות.
  6. העשר את הידע של אנשי המכירות כל הזמן. כל פעם צריך לקחת נושא ולהעשיר את הידע שלהם. כגון סגירות, טיפול בהתנגדויות, התחברות ללקוח ועוד. גם אם אנשי המכירות מרגישים מנוסים ו"יודעים מה הם עושים" תמיד טוב לשמוע מידע על מכירות ביחידת זמן חדשה.

לסיכום – אנשי מכירות הם נכס יקר לחברה. גייס רק את המובחרים, שמור עליהם, העשר אותם ותגמל אותם בהתאם – ותראה שתהנה מפירות טובים.