טיפים
  • מה הלקוחות שלנו מספרים!

    גדלנו מאוד במחזור מאז שאנחנו עם סורוצקי.

    לא! תמצאו! יועצים! עסקיים! יותר! טובים!!!

    מובן!?

    תומר ושלומי, שיטה – עץ בידיים טובות

  • מה הלקוחות שלנו מספרים?

    בעזרתכם העלתי את כמות הפניות.
    אנחנו מוצפים.

    דניאל כהן, מנכ"ל חברת  A-Point מערכות

  • מה הלקוחות שלנו מספרים?

    מאז שאתם איתנו המצב במפעל
    הרבה יותר טוב.
    אתם עושים עבודה טובה
    וזה אדיר מבחינתי!

    אריק אלבז, מנכ"ל חברת  זדקה ארונות

כיצד יחסי ציבור מסייעים למיתוג העסק

כל מנהל חברה וודאי מבין כי יש צורך ביחסי ציבור שיחשפו את השירות/המוצר/העסק בפני אנשים.

חשיפה נכונה של העסק יכולה להיות ההבדל בין לקוח חדש שיגיע אליך לבין בצורת של חוסר בלקוחות ארוך ומייגע.

סורוצקי ייעוץ עסקי

 

מהם יחסי ציבור וכיצד זה קשור לשיווק?

יחסי ציבור הינם פעולות במסגרתם מובא מידע חיובי אודות מוצר או אנשים לציבור.

בדומה לנוסחאות במתמטיקה, גם כאן יש נוסחה אחת שמנצחת ומורכבת ממוצר טוב + יחסי ציבור טובים = ציבור שמקבל באהדה את המוצר ומוכן לרכוש אותו.

על מנת לעקוף את המתחרים האחרים, יש צורך לערוך מחקר ובו לגלות מה מבדיל את החברה משאר החברות, לראות כיצד ניתן לחשוף את המותג,

וכן לראות כיצד ניתן לתחזק את המותג באופן קבוע. רק לאחר השלבים האלה, מגיע השלב של יחסי הציבור.

מי הקהל שלכם?

חברות רבות מגיעות למשרדי יחסי ציבור מבלי לדעת מיהו קהל היעד שלהם, אל מי הם פונים?!

כאשר לא יודעים את קהל היעד, נפתח סדר בו יכולות להיכנס טעויות.

בדיוק כפי שפונים לאמצעי התקשורת הרלוונטיים לצורך יחסי ציבור, כך יש צורך לפנות לקהל המתאים.

יש חשיבות רבה לדעת מיהו קהל היעד, מהי האסטרטגיה השיווקית של העסק שכן ללא קהל יעד מתאים יהיה קשה מאד להתחיל את מסע יחסי הציבור.

האם יש כוונה להרחיב את קהל היעד ולהגיע לקהל לקוחות רחב יותר?

האם יש צורך לצאת מהמקומות המוכרים בהם הצעתם מידע על החברה ולהגיע למקומות אחרים?

המחשבה המקובלת היא שחברה המעוניינת למתג את עצמה תעשה זאת באמצעות פנייה לעיתונות,

אך לא לכל חברה יש את האפשרות להופיע בעיתון.

עולם העיתונות מחפש חדשות מרעישות, ולכן חברה העוסקת במכירת ציוד מחשבים לא יכולה תמיד לספק חדשות מרעישות וצריכה לפנות לאפיקי פרסום/שיווק אחרים.

כיצד האינטרנט יכול לסייע לעסק?

עם כניסת האינטרנט לחיינו, נוסף מקום בו ניתן למתג את העסק. יחסי ציבור באינטרנט אינם שונים מיחסי ציבור בעיתון,

אך קיים סיכוי שרבים יחשפו למוצר באינטרנט.

בדומה ליחסי ציבור במדיה המסורתית, כך גם יחסי ציבור באינטרנט נעשים בשכבות.

למידע נוסף בקרו בעמוד הבא – פלטפורמות שיווק לעסק

מהי שיטת השכבות?

מדובר בשיטה הכוללת שני שלבים:

  1. אזכור של החברה ברשת.
  2. הפניית קישורים לאתר האינטרנט הרשמי של החברה.

הרשת החברתית שינתה את הרגלי הגלישה של רבים וכיום ניתן לראות חברות רבות המפרסמות המוצרים שלהם ברשתות החברתיות, אך לא רק.

חברות רבות מקימות דפי עסק לחברה שלהם וכך שומרות על קשר עם לקוחות.

מדובר בדפים המשמשים כערוץ ישיר בין החברות ללקוחות ובהם ניתן להפיץ מידע אודות החברה וכך לחזק את המותג באינטרנט.

 

*המאמר נכתב בחסות מיטב המרצים – מרכז המרצים הגדול בישראל ובו תמצאו מגוון מרצים מרתקים בשלל תחומים.

 

 

מעוניין לשמוע עוד? מלא את הטופס הבא:

לפרטים נוספים

נשמח לעמוד לשרותך.

סורוצקי- ייעוץ עסקי