ייעוץ עסקי
  • מה הלקוחות שלנו מספרים!

    גדלנו מאוד במחזור מאז שאנחנו עם סורוצקי.

    לא! תמצאו! יועצים! עסקיים! יותר! טובים!!!

    מובן!?

    תומר ושלומי, שיטה – עץ בידיים טובות

  • מה הלקוחות שלנו מספרים?

    בעזרתכם העלתי את כמות הפניות.
    אנחנו מוצפים.

    דניאל כהן, מנכ"ל חברת  A-Point מערכות

  • מה הלקוחות שלנו מספרים?

    מאז שאתם איתנו המצב במפעל
    הרבה יותר טוב.
    אתם עושים עבודה טובה
    וזה אדיר מבחינתי!

    אריק אלבז, מנכ"ל חברת  זדקה ארונות

ייעוץ עסקי לעסקים קטנים

עסקים קטנים עלולים להישאר קטנים הרבה שנים, זאת בגלל שחסרה להם שיטה המנחה אותם איך לטפס למעלה ולהתפתח לשלבים חדשים וגבוהים יותר.

כמנהלת שיווק, אני רוצה לתת לכם כמה טיפים שימושיים שיעזרו לכם מבחינה שיווקית לעלות ולטפס מעלה.

כל זאת ועוד תוכלו למצוא במסגרת ייעוץ עסקי לעסקים קטנים.

  1. נהל סטטיסטיקה יומית, שבועית וחודשית:
    זה הדבר הבסיסי הכי חשוב. סטטיסטיקה מודדת תפוקה, זה הכל.
    זה לא הסטטיסטיקה הנוראית שאתם זוכרים מימי התיכון והאוניברסיטה.
    אם בייעוץ עסקי לעסקים קטנים עסקינן, הייתי רוצה שכל עסק ינהל טבלה שזה מה שיהיה רשום בה:
    תאריך, כמות שיחות יוצאות, כמות מיילים יוצאים, כמות מכתבים יוצאים, כמות פליירים יוצאים וכ'ו.
    טבלה נוספת של מה נכנס: שיחות נכנסות, כמות פגישות שנקבעו, סגירת עסקאות וכו'.
    במילים אחרות, כל פעילות היוצאת מכיוון העסק החוצה / פנימה צריכה להיות מתועדת ומבוקרת,
    כדי שנוכל לדעת בהמשך איפה לשמר ואיפה לשפר.
  2. מהירות קובעת עוצמה:
    במקרים רבים כשנותנים ייעוץ עסקי לעסקים קטנים – צריך להנחיל להם את המהירות שהדברים צריכים לקרות.
    העבודה היומיומית צריכה להיות מאוד מהירה בכדי שדברים יזוזו מהר.
    מהר להוציא פרטי שיווק החוצה, מהר לספק, מהר לחשוב על הצעד הבא של השיווק.
    הכל מאוד מהר.
    כאילו אתם רודפים אחר הזנב של עצמכם ומנסים לשבור את השיא של עצמכם.
    מהירות קובעת עוצמה!
  3. תקשורת חוץ-עסקית:
    תוציאו כמה שיותר תקשורות החוצה, כל יום!
    מיילים, פייסבוק, חברים, מכתבים, פליירים, גוגל ועוד ועוד…
    ככול שתוציאו יותר תקשורות החוצה, כך הסבירות שתקבלו חזרה תקשורת פנימה (לקוחות) תגדל.
  4. חילוק תפקידים נכון גם בעסקים קטנים:
    כשמגיע יועץ לתת יעוץ עסקי לעסקים קטנים הוא בדרך כלל מוצא את בעל העסק עושה הכל.
    המנכ"ל הוא גם הנהג, גם האיש מכירות, גם הכספים, גם השירות וגם המזכירה.
    אם אין לך כסף לעובד/ת שכירה אז רתום את האישה (או הבעל) לעזרה אחרי שעות העבודה.

אדם אחד לא יכול לעשות כל כך הרבה דברים במקביל ולהצליח בכולם,
בדרך כלל מצב כזה פוגע קשות בשיווק ואז עבודת השיווק נעזבת לתקופה ארוכה עד שנזכרים בה שוב כי צריך כסף דחוף.
זה בדיוק עקב אכילס של העסקים הקטנים.

בעלי עסקים קטנים,

אני מקווה שהטיפים שלי בנושא ייעוץ עסקי לעסקים קטנים עזרו וחדרו,
אם בעל עסק מיישם את הדברים האלה כתוצאה מזה שהוא קרא את ממאמר שכתבתי-
אני אשמח לדעת מזה, זה מאוד ישמח אותי.