הדרכת מכירות
  • מה הלקוחות שלנו מספרים!

    גדלנו מאוד במחזור מאז שאנחנו עם סורוצקי.

    לא! תמצאו! יועצים! עסקיים! יותר! טובים!!!

    מובן!?

    תומר ושלומי, שיטה – עץ בידיים טובות

  • מה הלקוחות שלנו מספרים?

    בעזרתכם העלתי את כמות הפניות.
    אנחנו מוצפים.

    דניאל כהן, מנכ"ל חברת  A-Point מערכות

  • מה הלקוחות שלנו מספרים?

    מאז שאתם איתנו המצב במפעל
    הרבה יותר טוב.
    אתם עושים עבודה טובה
    וזה אדיר מבחינתי!

    אריק אלבז, מנכ"ל חברת  זדקה ארונות

טלמיטינג- מה זה? ואיך מבצעים זאת נכון?

*נכתב בלשון זכר אך פונה לנשים וגברים כאחד

טלמיטינג- אחת מדרכי הפעולה עבור עסק המעוניין להגדיל את מעגל הלקוחות.

ננסה להסביר לכם את ההגדרה של טלמיטינג ביחס אל טלמרקטינג, כך יהיה קל יותר להבין.

טלמרקטינג– יצירת קשר טלפוני עם לקוחות פוטנציאליים למטרת מכירה טלפונית,

טלמיטינג– יצירת קשר טלפוני עם לקוחות פוטנציאליים למטרת תיאום פגישה, וכמובן המשך שיתופי פעולה עתידיים.

 

! טלמיטינג נחשב לאחד הכלים היעילים ביותר, אבל הוא יצריך מכם לעשות מעט שעורי בית לפני שאתם אומרים את ה"הלו" הראשון.

בנה את תכנית הפעולה שלך- טלמיטינג יעיל

בנה את תכנית הפעולה שלך- טלמיטינג יעיל

קראו עוד בנושא

להלן 10 כללים עבור טלמיטינג יעיל:

  1.  חובה שהתסריט שיחה יהיה קצר וברור בלי מילים לא מובנות.
  2.  בטלמיטינג המטלפן מציג את עצמו בקצרה ושואל מיד "אם זה זמן נוח לשוחח".
    אם לא תבקש רשות "להיכנס" לעולם לא תקבל הקשבה מלאה.
  3.  תתרגל את התסריט שיחה עד שלא ישמעו שאתה מקריא אותו (גם כשאתה מקריא אותו)
  4. ההתכוונות היא זו שחודרת, לא המילים. לכן דאג שתהייה לך את ההתכוונות (האש, האנרגיה, הרצון) האמיתית לעזור, ושתדע שמה שאתה מוכר אכן יכול לתרום לאדם שאתה מדבר איתו. אם לא תאמין במוצר או בשירות אותו אתה מוכר – לעולם לא תצליח להיות תותח טלמיטינג.
  5.  לא כל אדם הוא פוטנציאלי, תבדוק בתחילת השיחה את הצורך בשירות שלך. שיחת טלמיטינג אמורה להיות מאוד קונקרטית.
  6.  התחל את שיחת הטלמיטינג בהלך רוח "רציני", שמרני. Over נחמדות בתחילת השיחה כשאתה לא מכיר את מי שנמצא בקו השני עלול לעצבן וליצור אנטגוניזם ולהיות לא ממשי לאדם איתו אתה משוחח.
  7.  אם יש צורך במוצר או בשירות שלך – עבור לקבוע פגישה. אל תשאל "האם תרצה לקבוע פגישה", אמור שאתה "רוצה שנציג יגיע אליו וייתן לו את כל הפרטים"
  8.  כמות השיחות היוצאות היא זו שקובעת הצלחה. כמות– זה שם המשחק.
  9.  חובה למדוד כל יום ויום את מה שנעשה. זה נקרא סטטיסטיקה. רק ככה אפשר לעקוב אחרי הצלחה או כישלון.
  10.  אסור להתייאש, המטרה היא למצוא מחט בערימת שחט ולכן עליך להיות מוכן שיהיו יותר אנשים שיגידו "לא" מאשר "כן" ולכן יש לבוא כל יום עם כוחות מחודשים.

בהצלחה!

 

נשמח לעמוד לשרותך.

סורוצקי- ייעוץ עסקי