טיפים
  • מה הלקוחות שלנו מספרים!

    גדלנו מאוד במחזור מאז שאנחנו עם סורוצקי.

    לא! תמצאו! יועצים! עסקיים! יותר! טובים!!!

    מובן!?

    תומר ושלומי, שיטה – עץ בידיים טובות

  • מה הלקוחות שלנו מספרים?

    בעזרתכם העלתי את כמות הפניות.
    אנחנו מוצפים.

    דניאל כהן, מנכ"ל חברת  A-Point מערכות

  • מה הלקוחות שלנו מספרים?

    מאז שאתם איתנו המצב במפעל
    הרבה יותר טוב.
    אתם עושים עבודה טובה
    וזה אדיר מבחינתי!

    אריק אלבז, מנכ"ל חברת  זדקה ארונות

טיפים לחיזוק המכירות בעסק

כל בעל עסק יודע שמכירות הן תנאי חשוב לא רק להצלחת העסק אלא גם לקיום העסק. הרי תסכימו איתנו שהמטרה העיקרית היא הגדלת המכירות. מטרה זו היא המטרה של בעל העסק וכמו כן של העובדים המתעסקים בתחום השיווק. צריך לדעת איך למכור ולמי למכור. אם עבודת השיווק נעשית בצורה הטובה ביותר, אז אפשר לייצר המון מכירות וכמו כן לייצר מאגר גדול יותר של לקוחות, שבעתיד סביר להניח שיצרו לרכוש שוב מוצר או שירות של העסק.

איך אפשר להגדיל את המכירות?

ראשית ניתן לעשות זאת באמצעות ייעוץ אסטרטגי. יש המון חברות המספקות את השירות הזה. ייעוץ כזה יכול לסייע לבעל העסק להגדיל משמעותית את פוטנציאל המכירות שלו וכמו כן יכול לסייע גם בניצול יתרונות יחסיים שיש לו, יכול לחזק משמעותית את החוזקות, לבטל את החולשות ובכלל באופן כללי – לתרום לתהליך של שיפור, שדרוג ושכלול של המכירות.

להשתמש במשאבים שונים על מנת להגדיל את המכירות של העסק

כמובן שהצלחת העסק היא תודות לאותם יועצים שיווקים ועסקיים. מה שכן, יש לזכור שעל מנת שתהיה הצלחה מסחררת וגדולה, יש גם להשתמש בכל מיני פעולות שיווקיות ומשאבים שונים. לדוגמה, יש לנצל את התועלת בשימוש במוצרי דפוס כמו כרטיסי ביקור, פליירים ועוד. מעבר לכך, אפשר גם להשתמש במוצרי פרסום, מוצרי קד"מ על מנת שאפשר יהיה לחלק אותם בכנסים מקצועיים ועסקיים ובכך להגדיל את מאגר הלקוחות של העסק. חשוב מאוד גם להיות בקשר עם הלקוחות של העסק ולבקש מהם לשמוע חוות דעת על האיכות של מוצרי העסק, על השירות, המחיר, חווית המשתמש וכמו כן חשוב מאוד גם להתייחס לביקורת שמתקבלת מטעם הלקוחות ולבדוק כיצד ניתן לשפר.

על סגירת עסקה

לא כדאי לסמוך רק על עצמכם וחשוב מאוד לקבל עזרה מקצועית מאנשי מקצוע שהינם בקיאים, יש להם ניסיון ויש להם התמחות בכל הקשור לגיבוש של אסטרטגיית מכירות מתאימה לעסק. אם הצלחתם לסגור עסקה בזכות היועצים העסקיים שלקחתם, עליכם לא לשבת נינוחים אלא עליכם לשאוף לסגור את העסקה הבאה.

על שימור לקוחות

שימו לב שתהליך לא פחות חשוב מגיוס של לקוחות חדשים, הוא שימור של לקוחות קיימים. לשם כך, תוכלו להקים מועדון לקוחות, לשלוח ניוזלטר ואפילו להיפגש אחת לתקופה עם לקוחות עסקיים שרוכשים בתדירות גבוהה מהעסק שלכם. מעבר לכך, חשוב שתמיד תהיו אטרקטיביים ותציעו מבצעים, הנחות והטבות.

שורה תחתונה

אם תבחרו ליישם את כל הטיפים שהוזכרו לעיל, תוכלו להיות בטוחים שתוכלו לייצר הזדמנויות מכירה בכל פעם מחדש ובכך גם תוכלו להגדיל משמעותית את היקף המכירות. אם השתכנעתם לפנות לבעלי מקצוע בתחום, תוכלו לבדוק המלצות על יועצים עסקיים וכמו כן על יועצים אסטרטגיים. בזכותם, תוכלו לשפר משמעותית את האסטרטגיה הקיימת של העסק ותוכלו רק לגרום לו להצליח יותר ולהיות רווחי עבורכם.