הדרכת מכירות
  • מה הלקוחות שלנו מספרים!

    גדלנו מאוד במחזור מאז שאנחנו עם סורוצקי.

    לא! תמצאו! יועצים! עסקיים! יותר! טובים!!!

    מובן!?

    תומר ושלומי, שיטה – עץ בידיים טובות

  • מה הלקוחות שלנו מספרים?

    בעזרתכם העלתי את כמות הפניות.
    אנחנו מוצפים.

    דניאל כהן, מנכ"ל חברת  A-Point מערכות

  • מה הלקוחות שלנו מספרים?

    מאז שאתם איתנו המצב במפעל
    הרבה יותר טוב.
    אתם עושים עבודה טובה
    וזה אדיר מבחינתי!

    אריק אלבז, מנכ"ל חברת  זדקה ארונות

העסק נמצא בתקופה לא טובה? דרכי התמודדות

  1. יש לערוך חקירה מקיפה לגלות מה הסיבה האמיתי למצב.
    תתפלאו אבל זה יכול להיות אדם בודד אחד, זה יכול להיות התנהלות לא תקינה…
    במצב כזה חשוב לעלות על ה'סיבה האמיתית' מכיוון שברגע שעולים עליה ניתן לשפר מייד את המצב וזה תמיד משהו שבעל העסק יכול לעשות.
    ה'סיבה האמיתית' לא יכולה להיות אף פעם משהו חיצוני כמו "המיתון", "חורף"- אין ספק שמצבים כאלה משפיעים מאוד על עסקים אבל הם לא חייבים להיות הסיבה האמיתית, במצבים כאלה לבעל העסק לא יהיה מה לעשות בנידון. אתה תגלה שהוא לא השתמש בשירותי ייעוץ עסקי שיווקי נכונים ולא התבצע שיווק בתקופה החלשה של חורף, ולכן העסק קרס.
  1. יש לערוך רשימה של העובדים ולהבין מי עובד טוב, תורם ועוזר ומי 'מערבל', מפריע, בעל תפוקה נמוכה ולפעול בהתאם.
  1. יש לפעול בהתאם למציאת ה'סיבה האמיתית'.
  1. יש לעשות סיכום של כל ההוצאות וכל ההכנסות של העסק וסך כל החובות של העסק ולראות איזה חובות ניתן לצמצם, אולי ניתן לאחד חובות וליצור החזר הלווואת קטן כל חודש.
  1. יש להתקשר לספקים, אחד אחד, ולידע אותם על התקופה הקשה שהחברה עוברת כרגע. הבטח לו זמן סביר שבו תוכל להחזיר את החוב. תגיד לו שאתה עושה בעל כדי להחזיר כמה שיותר מהר.
  1. שווק כאילו אין מחר, יש אפיקים שלא עולים הרבה כסף: טלמיטינג דרך יעילה מאוד וגם דיוור אלקטרוני המקרה הזה.
  1. ידע את הבנק שיש קצת תקופה קשה שתעבור בקרוב ואתה צריך את סבלנותם.

ידע אותם בכל הדברים שהולכים לרדת וכל חריגה שלא תהיה. כשאתה לא נעלם מהאיזור הבעייתי אז דברים מסתדרים.

בהצלחה!

נשמח לעזור במציאת הסיבה האמיתית לירידה

חברת ייעוץ עסקי – סורוצקי