טיפים
  • מה הלקוחות שלנו מספרים!

    גדלנו מאוד במחזור מאז שאנחנו עם סורוצקי.

    לא! תמצאו! יועצים! עסקיים! יותר! טובים!!!

    מובן!?

    תומר ושלומי, שיטה – עץ בידיים טובות

  • מה הלקוחות שלנו מספרים?

    בעזרתכם העלתי את כמות הפניות.
    אנחנו מוצפים.

    דניאל כהן, מנכ"ל חברת  A-Point מערכות

  • מה הלקוחות שלנו מספרים?

    מאז שאתם איתנו המצב במפעל
    הרבה יותר טוב.
    אתם עושים עבודה טובה
    וזה אדיר מבחינתי!

    אריק אלבז, מנכ"ל חברת  זדקה ארונות

איך תמשוך את תשומת לב הלקוחות דווקא אל העסק שלך

*מאמר זה בתחום הייעוץ עסקי נכתב בלשון זכר אך ההתייחסות היא לנשים וגברים כאחד.

חברת קוקה קולה בדקה כמה פרסומות האדם הממוצע רואה ביום אחד בעולם המערבי – והתוצאות היו קצת מפתיעות – 3000 פרסומות בממוצע.

ולכל פרסומת הוא מקדיש בממוצע 1/4 שנייה. אפשר להעריך כי ב2016 נתונים אלו גדלו משמעותית כשתחום הפרסום זינק לפלטפורמות נוספות.

כשאתה מפרסם את העסק שלך, בין אם זה פליירים, קמפיין באינטרנט או פרסומת בעיתון – דאג לכך שהפרסומת שלך תהייה אפקטיבית ותעבור את ה1/4 שנייה.

אספנו עבורך 3 נקודות חשובות:

1. לתפוס את תשומת לב הלקוחות

ישנן כמה דרכים שבהן תוכל לתפוס את תשומת לב הלקוחות, ועדיף לשלב בין בניהן כדי לייצר את התוצאה הרצויה- אין גבול ליצירתיות- עוף עם הדמיון!

א. יש למצוא מהו "הכפתור" של התחום שלך, כלומר מהן המילים שאם תשים אותם – תיצור תגובה רגשית אצל אנשים.

לדוגמה:

– בעולם הדיאטות והכושר כפתור אפקטיבי יהיה כזה שמדבר על "השומנים בבטן שלא ניתן להיפתר מהם".

– בעולם המזון הטבעוני הכפתור יהיה "מניעת סרטן" ו"התקפי לב".

מבינים?

צריך למצוא "כפתור" שיגרום לתגובה רגשית אצל אנשים שקוראים את המודעה.

ב. תמונה מצורפת שממחישה את הכפתור שמצאתם יהיה מאוד מאוד יעיל.

תמונה של בטן צמיגית (מהדוגמה הקודמת) תהייה יותר אפקטיבית מאשר להראות תמונה של אישה מושלמת, מכיוון שהפער בין הרצוי למצוי אצל רוב הנשים הוא בדרך כלל רחוק אחד מהשני שזה צריך להיות ממשי לצופה המודעה. נסו ליצור סימפתיה אצל הגולש בדרכים מקובלות.

איך מוצאים כפתור?

פשוט מאוד, עושים סקר של מינימום 50 אנשים.

שואלים כמה שאלות רלוונטיות שפונות לרגש, שאלות פתוחות: מה דעתך על…..?, מה אתה חושב על…..?.

אין לשאול שאלות אמריקאיות עם מספר אפשרויות ואין לשאול שאלות שהתשובה עליהן היא דירוג של 1-5.

כשמצאת את "הכפתור" ממקמים אותו למעלה בגדול! זה הדבר הראשון שהעיניים אמורות להסתכל עליו, לאחר מכן תגיע התמונה.

2. תוכן ואינפורמציה

יש לרשום בקצרה, אבל בקצרה! כמה מילים על המוצר או השירות ואיך זה נותן מענה לכפתור שמצאת. עדיף לכתוב בנקודות ולא במלל שוטף כדי שיהיה קל לקרוא את זה, כמו כן חשוב גם לשמור את תצוגת מאמר "מזמינה", בלי עודף תוכן, עודף אינפורמציה. נסו "לעצב" את המאמר כך שיראה מזמין, נעים ותורם לקוראיו.

אין צורך לדבר על המוניטין, אין צורך לדבר על השירות המדהים שלך ואין צורך לדבר על האמינות (אלא אם כן אמינות נמצאה בתור הכפתור אותו ציינו קודם).

יש אפשרות גם להוסיף כאן כמה סיפורי הצלחה של לקוחות, זה מאוד אפקטיבי.

3. להעביר מסר

בשלב הזה נכנס העניין של "הנעה לפעולה".

איך תגרום למי שיש לו עניין, לעשות את הצעד ולהשאיר פרטים או להתקשר?

שזה צעד לא פשוט כשלעצמו.

בשלב זה, אתה חושב על המבצע האטרקטיבי ביותר שאתה יכול לתת!

בשלב הזה אתה חושב נטו על הלקוח הפוטנציאלי ולא על הרווח שלך.

תבין עיקרון חשוב, את מלוא ההשקעה בשיווק אתה שם על לקוחות חדשים

במטרה שיהפכו להיות לקוחות קבועים.

רוב הכסף של החברה – מגיע מהלקוחות הקבועים, לא מחדשים.

לכן, ללקוח הפוטנציאלי החדש צריך לתת הצעה אטרקטיבית ביותר כדי שיכנס לתוך המערכת שלך.

לדוגמה:

  • הרצאה חינם.
  • האירוע עליכם הצלם והדי.ג'י עלינו.
  • שירות היכרות בחינם.
  • הנחה משמעותית של מוצר מסוים 25% (קצת פחות אפקטיבי, עדיף לדבר במחירים).

שיהיה המון בהצלחה עם הפרסום החדש שלך,

נשמח להתעדכן.

יגאל סורוצקי, מנכ"ל וצוות סורוצקי ייעוץ עסקי

מעוניין לשמוע עוד? חייגו עכשיו 08-6551556 או מלאו את פרטיכם בטופס צור הקשר בתחתית העמוד ונשמח לעמוד לשרותך.