הדרכת מכירות
  • מה הלקוחות שלנו מספרים!

    גדלנו מאוד במחזור מאז שאנחנו עם סורוצקי.

    לא! תמצאו! יועצים! עסקיים! יותר! טובים!!!

    מובן!?

    תומר ושלומי, שיטה – עץ בידיים טובות

  • מה הלקוחות שלנו מספרים?

    בעזרתכם העלתי את כמות הפניות.
    אנחנו מוצפים.

    דניאל כהן, מנכ"ל חברת  A-Point מערכות

  • מה הלקוחות שלנו מספרים?

    מאז שאתם איתנו המצב במפעל
    הרבה יותר טוב.
    אתם עושים עבודה טובה
    וזה אדיר מבחינתי!

    אריק אלבז, מנכ"ל חברת  זדקה ארונות

איך למכור טוב יותר?

עולם המכירות סוחף אנשי מקצוע מכל התחומים האפשריים,
מאמצים להעלאת אחוזי המכירות נעשים בכל מקום בעולם ומחקרים יוצאים מכל מקום,
ריכזנו עבורכם כמה מהמסקנות הבולטות ביותר שהסקנו בעצמנו או למדנו ממכרנו,

סרוצקי ייעוץ עסקי שמחים לתת יד, קריאה מהנה!

כמה עקרונות בסיסיים שיגרמו לך למכור יותר טוב:

  1. עזור ללקוחות באמת, קח אחריות אמתית על הלקוח הפוטנציאלי ותראה איך אתה יכול לעזור לו באמת.
  2. קבל את נקודת המבט שלו גם אם היא הזויה. אל תתנגד, נסה להבין אותו באמת גם אם זה קשה.
  3. שנה גישה, מכירות זה לא שיכנוע!!! מכירות זה הארת עיניים.
    אם יש לך ניסיון וידע האר את עיניו למה הכי טוב עבורו.
  4. דבר עם אהדה.
  5. בשלב התחלתי ספר לו על עצמך תוך כדי שאתה עושה יחסי ציבור לעצמך. כך תפרגן לעצמך.
  6. אל תלך לשום מקום כשהוא אומר לך "אני צריך לחשוב על זה"
    תשאר רגוע במקומך והמשך להאיר עיניים.
  7. אל תלכלך על המתחרים שלך, זה לא נראה טוב.
  8. במכירות יש חמישה שלבי מכירה:
    הפגישה – וודא איך אתה נראה, לבוש פולו או מכופתרת לגברים ונשים שיראו מטופחות אני סומך על זה.
    וודא שאתה מגיע בזמן, מריח טוב ומחוייך, נטול בעיות אישיות.
    כימיה – מצא איתו בתור התחלה נקודות עניין משותפות, נסה להכיר אותו באמת.
    אחר כך ספר על פועלך – זה הזמן להשוויץ וליצור יח"צ.
    גלה מה נדרש ורצוי – זאת ממש כמו חקירה קטנה, אתה אמור לשאול הכל, הכל כדי לדעת הכל
    על מה שהוא צריך. כל פרט שאתה יכול לשאול – עשה זאת. כולל תקציב.
    כן, זה שלב טוב לדבר בו על תקציב.
    איך אתה מספק את זה – זה השלב שאתה עונה על כל השאלות הפתוחות ואפילו בונה איתו מוצר או
    שירות העונים לתקציב שלו.
    סגירה – "אוקי אז בא נתקדם" ככה מתחיל השלב. ופה עולים על ההתנגדויות שאתה צריך לטפל.
    תמיד תשאל "על מה אתה צריך לחשוב"? כדי לדעת תמיד מה השיקולים האמיתיים שלו.
    המשך להבין אותו ואף לעשות אותו צודק ולהאיר את עיניו..

זה על קצה המזלג,
נשמח לספר לכם עוד אודות איך למכור יותר טוב במסגרת שירותי הדרכה וסדנאות מכירות,
מלאו את פרטיכם בתחתית האתר!
בהצלחה!