טיפים
  • מה הלקוחות שלנו מספרים!

    גדלנו מאוד במחזור מאז שאנחנו עם סורוצקי.

    לא! תמצאו! יועצים! עסקיים! יותר! טובים!!!

    מובן!?

    תומר ושלומי, שיטה – עץ בידיים טובות

  • מה הלקוחות שלנו מספרים?

    בעזרתכם העלתי את כמות הפניות.
    אנחנו מוצפים.

    דניאל כהן, מנכ"ל חברת  A-Point מערכות

  • מה הלקוחות שלנו מספרים?

    מאז שאתם איתנו המצב במפעל
    הרבה יותר טוב.
    אתם עושים עבודה טובה
    וזה אדיר מבחינתי!

    אריק אלבז, מנכ"ל חברת  זדקה ארונות

איך להתחיל לעשות קשרי אדריכלים ושיווק B2B

כדי להצליח בתחום של קשרי אדריכלים צריך להיות אדם תקשורתי, שכיף לשוחח איתו.
אחד או אחת כזאת שפותח/ת דלתות.
זה הדבר הכי חשוב. כל השאר נרכש ונלמד.

עכשיו, הדבר השני שצריך לדעת, אחרי שעשינו V על הדבר הראשון, הוא: שתקשורת החוצה מביאה תקשורת פנימה.
וסדרי הגודל כאן חשובים.
בארץ ישראל יש כ- 10,000 אדריכלים רשומים ועוד כ- 15,000 מעצבי פנים והום סטיילינג.
זה אומר שדרוש כמויות גדולות של קווי תקשורת החוצה. תוציאו את המחשבה מהראש שיש רק קומץ אדריכלים מסויים שכדאי לעבוד איתם. אין זה נכון.
החוכמה היא להוציא הרבה תקשורות החוצה אבל כזאת שתהיה מאוד אישית, נחמדה ולא מכירתית בכלל.

דבר ראשון כדי להוציא לפועל את מה שאני כותבת פה זה להכין קובץ אקסל מסודר של כל כתובות המייל, הניידים והשמות של המעצבים והאדריכלים שאתם מכירים.
שנית ניתן להוציא תקשורות החוצה בהודעות אישיות, בדיוור אלקטרוני ובפייסבוק (האישי והעסקי).
קשרי אדריכלים זו עבודה עקבית שאמורה להתבצע יום יום ורק במרחק הזמן של חודש – חודשיים ניתן למדוד זאת ולהיות בעלת ערך.

עוד דבר חשוב בתחום קשרי אדריכלים זה עבודה רציפה ועקבית עם פרופיל הפייסבוק האישי.
דבר ראשון יש להציע חברות לאדריכלים, מעצבים ומפקחים.
למעלה בדף הפייסבוק, ישנה חלונית חיפוש.
במילת חיפוש בפייסבוק יש לכתוב מילות חיפוש שיביאו לכם את התוצאות הרצויות.

קשרי אדריכלים פייסבוק

 

 

 

 

כגון: אדריכל, אדריכלות, אדריכלים, מעצבת פנים, מעצב פנים, עיצוב פנים, פיקוח בנייה, מפקח בנייה וכד'.
לאחר מכן ניתן לחפש אנשים בעוד כמה מקומות בתוך פייסבוק

קשרי אדריכלים

 

 

 

 

 

ניתן לראות שאחרי שחיפשתי את המילה אדריכל
פייסבוק נותן לי:
1. פוסטים עם המילה אדריכל
2. אנשים שכתבו בשם או במקצוע שלהם את המילה אדריכל
3. תמונות עם תיוג או קישור כל שהוא לאדריכל.
4. דפים עסקיים של אדריכלים – הייתי ממליצה לעשות לייק.
5. וקבוצות של אדריכלים ומעצבים שגם משם ניתן להכיר עוד אדריכלים.

אחרי שיש לי 500 מינימום עד 5000 חברים מקסימום
אפשר להתחיל לפנות אליהם בהודעה פרטית, אישית ונעימה.
חייב להתקיים בה כמה פרמטרים חשובים:
1. ההודעה חייבת להיות קצרה.
אם היא יותר מ-4 שורות יש לחלק אותה לשני חלקים.
2. בפייסבוק היא חייבת להיות אישית וחברית כי פייסבוק זה זירה חברית.
3. ותמיד תמיד תמיד ההודעה הראשונה חייבת להסתיים ב – ?.
תמיד כבר אמרתי?

ההודעה נראת משהו כזה…
היי דליה,
מה נשמע?
אנחנו חברים בפייסבוק,
ויש לי שאלה קטנה…

ENTER
והודעה חדשה

אני אומן בברזל
ועושה פרוייקטים מיוחדים מאוד של שערים, מעקות וחלונות בלגיים.
יש מצב שנשוחח בקצרה?

נכון שאמרתי שכמות התקשורות החוצה חשובה?
אז עכשיו שיש לי בערך 700 חברים אני יכולה לשלוח 50 הודעות ביום. כל יום. זה מה שדרוש ורצוי
כדי להגיע לתוצאה הרצויה של כמות גדולה של פגישות ועסקאות.
בהצלחה…. המאמר הזה הוא התחלה טובה לכל המתחילים בתפקיד.

במאמר הבא אכתוב על איך לעשות קטלוג פרוייקטים בוואטסאפ ולהגיד שלום ל"בהמשך לשיחתנו" של המיילים המיאשים.